I natt....

[trultemor]

Elsker forumet
... spiste han 2 ganger igjen.. [&o][&o][&o][&o][&o][&o][&o] Han sov jo hele natta forrige natta. Håpet jo på at det skulle gjenta seg.. men nei da..

Jeg synes det er litt vanskelig å koordinere lurer og måltider, spesielt når vi ikke er hjemme, så i går fikk han grøten sin rett før leggetid. Mulig det ikke var det lureste. Han sov veldig urolig på kvelden, og jeg fikk ikke med meg NOE av dansingen i Pussycatdoll [&o], heller ikke utstemningen, for da drev jeg og fløy opp og ned til han. Håper på å få i han grøten litt tidligere i kveld, så får vi se åssen det går.

ORIGINAL: tonemoren

... spiste han 2 ganger igjen.. [&o][&o][&o][&o][&o][&o][&o]

Jeg synes det er litt vanskelig å koordinere lurer og måltider, spesielt når vi ikke er hjemme, så i går fikk han grøten sin rett før leggetid. Mulig det ikke var det lureste. Han sov veldig urolig på kvelden, og jeg fikk ikke med meg NOE av dansingen i Pussycatdoll [&o], heller ikke utstemningen, for da drev jeg og fløy opp og ned til han. Håper på å få i han grøten litt tidligere i kveld, så får vi se åssen det går.

hva er det??
-sikkert teit jeg men...

ORIGINAL: mrsdior

ORIGINAL: Emmis

ORIGINAL: tonemoren

... spiste han 2 ganger igjen.. [&o][&o][&o][&o][&o][&o][&o]

hva er det??
-sikkert teit jeg men...

et jenteband, som synger andre sine sanger (for det meste) og er valgt ut på bakgrunn av utseende, dansing og synging (ja, i den rekkefølgen) nå har de laget et realityshow for og finne ete nytt medlem av denne gruppa..
helt idiotisk....[8D]

Men jeg følger med, hehe. Jeg synes det er glitrende god underholdning. Gleder meg til hver mandag. Er også ivrig seer av Top Model når det går.

Back
Topp