I natt...

Kaoleena

Elsker forumet
sov Jacob fra ca ni til syv... Og da vekket mor ham på grunn av en voldsom melkespreng... Og nå sover han igjen...... Tenk å sove 10 timer.... Plutselig... Jeg er ganske forvirret[8|]

Hehe, så bra da. Var ganske forvirra de første nettene jg oxo. MÅTTE opp flere ganger i løpet av natten for å sjekke, men jo da, han både pustet og sov godt. Nyt det mens du kan, de kan plutselig finne på at de ikke vil sove hele natte likevel disse små undrene våre[:D]. Emil har sovet over hver natt siden han va ca 1 mnd han nå, bare opp for å putte til sutten noen netter. Deili da egentli, hehe

Jeg òg skvatt da jeg våknet idag.
Sofie sov fra 21.30 til 08.00 idag. Hun har aldri sovet så lenge i strekk før. Hun har pleid å våkne rundt 6.30, men det gjenstår å se om det fortsetter sånn da.
Så nå er jeg uthvilt. Hun sover igjen nå.... Så nå kan hun sove i 2-3 timer til...[:D][:D][:D][:D][:D]

Så deilig da! Heldig du![:)] Her var det ca 4,5 timer i strekk bare i natt...Og når jeg brukte minst 1 time på å sovne, ja da ble det ikke mye sammenhengende søvn![:'(]

Back
Topp