I natt

CCmil

Forumet er livet
Sensommerlykke 2017
Oktoberlykke 2019
Har jeg sovet sittende... Er så trøtt og har vondt i ca hele kroppen!
Det begynte så bra i går kveld, ammet lille og hun sovna... Våknet ikke en eneste gang etter at ho sovna (bruker som regel å våkne et par ganger)... Siden hun tulla mye natt til i går la jeg meg i god tid før elleve,tenkte å få meg et par timer før evt ny tullerunde... I det jeg holder på å sovne begynner showet! 23.10.... Skifter bleie og gir mat,men hun sovna ikke igjen.. Klokka to sovna hun i armene mine, så da ble det sittende soving på oss i natt.. Lille er potte tett,forkjøla og driver fortsatt å styrer med tenner,slitsomt for liten og stor... Fruen er sykemeldt med senebetennelse i tillegg,så nå har vi reist til mamman min for å få litt hjelp og avlastning!:)

Her og var det ikke noe kjekt i natt. Jeg har hatt grusomt me tannverk:/ + lille våknet akkurat når jeg la meg og har ca tullet av og på i i hele natt. Trodde han skulle sove rundt i natt og, for han sov helt til 00 uten å våkne en gang, pleie og våkne et par ganger her og:/

Uff :/ dakar lille! Og synd på mor som heller ikke får søvn. Kan være verd å prøve å bygge opp enden på senga litt, det hjalp her. Ellers sov mini praktisk talt oppå meg, på brystet, da hun var tett. Mye bæring og kos. God bedring til lille og fruen :)

Uff da.. Hvis det er noe trøst hadde vi også en grusom natt;-/ jeg et syk med feber, pottetett og vond hals. W våknet selvfølgelig halv 3 og var våken til halv 5:-/ han var rolig, pratet ol, fikk jo ikke sove stakkars fordi jeg hostet så fælt. Så her dyttet jeg vogga mens jeg hostet, gråt og blødde neseblod. Er ingenting som er så følt å ikke få sove når en er syk!! Mannen min ble hjemme fra jobb et par timer på morgenen så jeg fikk sove litt , heldigvis ! Han sover på gjesterommet da han hostet hanske bra selv.

Så kjedelig med småsyk baby. Håper både hun, du og fruen har det bedre nå, og at dere får en god natt med myyye søvn.

Uff :/ dakar lille! Og synd på mor som heller ikke får søvn. Kan være verd å prøve å bygge opp enden på senga litt, det hjalp her. Ellers sov mini praktisk talt oppå meg, på brystet, da hun var tett. Mye bæring og kos. God bedring til lille og fruen :)
kjøpte sånne klosser for å bygge opp hodeenden i dag, så håper det hjelper! Orker ikke en natt til sittende i allefall! :)

Uff da.. Hvis det er noe trøst hadde vi også en grusom natt;-/ jeg et syk med feber, pottetett og vond hals. W våknet selvfølgelig halv 3 og var våken til halv 5:-/ han var rolig, pratet ol, fikk jo ikke sove stakkars fordi jeg hostet så fælt. Så her dyttet jeg vogga mens jeg hostet, gråt og blødde neseblod. Er ingenting som er så følt å ikke få sove når en er syk!! Mannen min ble hjemme fra jobb et par timer på morgenen så jeg fikk sove litt , heldigvis ! Han sover på gjesterommet da han hostet hanske bra selv.
huff da!! Masse god bedring!! Håper dere får en bedre natt i natt!

Håper på en bedre natt for dere også. :)

Håper dere alle får en god natts søvn i natt.:)

* æpp'n *

Back
Topp