I natt..

Bammi

Elsker forumet
måtte jeg overnatt på observasjonsposten på Fredrikstad[:(] Nå må jeg ta det helt med ro, altså ikke mer jobbing på meg. Har visstnok veer innimellom, ikke bare kynnere[&:] Foreløpig har det ikke modnet livmorhalsen - heldigvis! Hodet hadde festet seg alt og det er tidlig (31+4) særlig når det er fjerde barnet[&:]

Uff da.... Da er det bare å slappe av og ikke stresse for mye sånn at lille nurket holder seg lengst mulig inne i magen din.

Ja da får du ta det med ro, og godsnakk litt med babyen så den blir der en stund til

viste heller ikke at det var 4 barnet ditt. ja du får ta det med ro å snakke med den lille om at det er litt tidlig enda for bebisen å komme ut.

Oisan! Det var ikke noe særlig...... [8|] Ja, da må du virkelig ta det HELT med ro!!! Kanskje ikke lett med 3 barn fra før. Men de er vel såpass store at de klarer seg mye selv?

Har du fått noen indikasjon på hvor stor babyen er?

Uff da Vian36, så ekkelt da!! Da må du prøve å få tatt det med ro ja, men skjønner at det ikke er så lett med 3 fra før. Men greit å slippe å jobbe iallefall [:)]

Håper at babyen din holder seg der inne en goooood stund til enda!!!

ORIGINAL: BlåBobler

Oisan! Det var ikke noe særlig...... [8|] Ja, da må du virkelig ta det HELT med ro!!! Kanskje ikke lett med 3 barn fra før. Men de er vel såpass store at de klarer seg mye selv?

Har du fått noen indikasjon på hvor stor babyen er?

De to eldste er 16 og 14 år, men minstemann er bare 2[&:]

Gynekologen tok noen mål på ul av hodet og magen til babyen, men hun sa ikke noe om hvor stor hun trodde den var nå. Det eneste hun sa var at alle barna jeg har født har veid over 4 kg[8D][8|] Det stemmer jo det. Jeg forventer ikke akkurat at denne her skal veie under 4 heller...[&:]
(JM som jeg går til kontroll hos hadde nattevakt der den natta jeg lå der.)

Store alle dine då[:D] får 2 attpå klatter du då[;)] kjekt det-og så er det vel litt hjelp i dei 2 store[:)]

Back
Topp