i natt såv mini

juli09/nov11

Glad i forumet
rundt for første gang..   må bare skryte litt  sjøl om det sikkert ikke varer..  han hadde siste kvilen sin  fra 12-14 i går å var så trøtt at han nesten såvnet i stolen når han fekk grøt kl 19.00. så såv han heilt te 06.30.  kjempe digg..

Kan jo håååååpe det varer!!

ja kan jo håpe.. men da må han ha lite søvn på dagen å da blir han så sur..  så er det best med en blid gutt på dagen å lite søvn på natten eller sur unge på dagen å  såve hele natten:/

ORIGINAL: julidavid09

ja kan jo håpe.. men da må han ha lite søvn på dagen å da blir han så sur..  så er det best med en blid gutt på dagen å lite søvn på natten eller sur unge på dagen å  såve hele natten:/

ville trodd d va någe som kanskje gjekk seg te eg [:)] at han bler vande me å sova litt mindre på dagen, så e d ein fase der an e litt sure og grinete på kvelden, men sove heila nattå[:)] 

ORIGINAL: An9e

ORIGINAL: julidavid09

ville trodd d va någe som kanskje gjekk seg te eg [:)] at han bler vande me å sova litt mindre på dagen, så e d ein fase der an e litt sure og grinete på kvelden, men sove heila nattå[:)] 

Tenker også at når han har lært seg å sove hele natte kan han muligens tåle litt mer søvn på dagtid uten at det ødelegger nattesøvnen. Tror de våkner mye når de er så små fordi de er så vant med å våkna. Eg har jo ammet gutten på natte fram til for 3 netter siden. Da ga eg ham bare vann når han våknet. Første natte våknet han 4 ganger, i går 3 ganger og i natt våknet han ikke før litt over 5!!! Tror kanskje det er fordi han skjønner at han for jo ikke pupp. Så eg er jo superfornøyd eg:)

Gratulerer! Så deilig [:)]

DEilig[:D] håper det varer for dere:D

Back
Topp