I natt er jeg...

*FruM*

Elsker forumet
... barnevakt for verdens skjønneste lille gutt!! :)
Matias på 9 uker skal nemlig sove hos meg. Jeg passer han for ei veldig god venninne av meg. SÅÅÅ koselig å ha småbaby i hus igjen ja!! :) Det er noe HELT spesielt med disse små... De små søte lydene, de gode luktene og ja... Herlig rett og slett.

oi, trur jeg hadde syns det var skummelt å passe en såpass liten baby :S

men for å spørre om noe helt annet, pleier lese bloggen din (kjempefin blogg btw), og leste akkurat det innlegget om vaske/stelleplassen deres. Hvor har du fått tak i den "hyllen" du har bleier og slikt i?? (den tøysaken med lommer).. herlighet jeg er dårlig å forklare men du skjønner sikkert hva jeg mener.. Er jo AKKURAT en slik jeg er på utkikk etter (bare i en annen farge :P)

*EnSolstråle* skrev:
Det hørtes veldig koselig ut

Heisann :)

"hyllen" er fra Sia Kids! :) Så da må du finne en som forhandler det.
Jeg vet iallefall at det finnes en forhandler i Oslo sentrum, og på Nordbysenteret i Sverige :) Hehe!

2x 24November skrev:
oi, trur jeg hadde syns det var skummelt å passe en såpass liten baby :S

men for å spørre om noe helt annet, pleier lese bloggen din (kjempefin blogg btw), og leste akkurat det innlegget om vaske/stelleplassen deres. Hvor har du fått tak i den "hyllen" du har bleier og slikt i?? (den tøysaken med lommer).. herlighet jeg er dårlig å forklare men du skjønner sikkert hva jeg mener.. Er jo AKKURAT en slik jeg er på utkikk etter (bare i en annen farge :P)

Back
Topp