I natt, da...

Jaaaa, enig!!! Du er jo på overtid, så skal få komme først i køen, men begynner å bli utålmodig ja :D

Helt enig :) begynne å bli veeeeldig fødeklar selv om det er 11 dager til termin. Fødte 8 dager over sist, så føler at jeg burde føde minimum 8 dager før termin denne gang :D

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Håper ikke det er sånn det skal være....jeg har nemlig født 14 og 8 dager før termin tidligere. Så hvis jeg skal betale for det nå, syns jeg det burde vært nevnt i kontrakten...

Ja, frigjøringsdagen må da være en fin dag å komme ut på! Krysser fingrene for deg :)

Min prins er forhåpentligvis her i morgen..! Igangsetting i morgen tidlig

La oss alle sende ut masse fødetanker i kveld!!!! :)

Like spennende å sjekke appen hver morning for å se hva som har skjedd :D

Er det virkelig sånn at det skal bli min tur etterhvert også? :smiley-angelic001 :p

Veldig klar her og! Men nå har vi nettopp avtalt med tanten til sambo om at hun skal ta gravid bilder av meg i morgen ettermiddag :) Så nå kan godt den lille vente til i morgen kveld (ikke at jeg forventer at h*n kommer nå for jeg føler mer og mer at jeg kommer til å gå på overtid)..

Sender over masse fødestøv:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

JA nå er det virkelig din tur synes jeg. Må være fælt og gå over tiden. Men det må jo være rett rundt hjørnet nå. :)

Back
Topp