I natt ble jeg redd....

LadyZ

Gift med forumet
Våknet rundt halv 2 for jeg måtte skikkelig på do. SUPER TISSETRENGT! Men samtidit hadde jeg veldig vondt i ryggen. Jeg lå på høyre siden, og smertene var på høyre siden. Så gikk jeg på do. Kom litt luft når jeg var på do også. Når jeg la meg igjen var smertene der fortsatt. Så la jeg meg flat ut i sengen og da fordelte smertene seg over hele korsryggen og nedre del av magen. 2-3 min senere gikk de vekk. Noen andre som har opplevd dette? Konkluderte til slutt med at det sikkert var luftsmerter..... Men jeg var skikkelig redd når de pågikk!

Vet ikke hva det var, men det var nok sikkert ikke noe med spiren [:)] 

jeg husker at jeg hadde noen sånne netter jeg også.... det føles som om du ikke har vært på do ( nr. 2 ) i flere dager, sant??? jeg tror ikke at du trenger å beykmyre deg for noe vennen [:)]

ORIGINAL: Soul

jeg husker at jeg hadde noen sånne netter jeg også.... det føles som om du ikke har vært på do ( nr. 2 ) i flere dager, sant??? jeg tror ikke at du trenger å beykmyre deg for noe vennen [:)]

Ja, føltes sånn... ikke noe godt! Men glad det gikk over. Så håper alt er OK fremdeles.

Nå har jeg googlet dette... og fant ut at dette er svært vanlig i starten av et svangerskap [:)] Så bekymrer meg mindre nå [:)]

Back
Topp