I mors mage...

a.t

Glad i forumet
Så dere programmet på tv 2 i går kveld... utrolig artig å se hvordan han vokser og blir til....[:D] 
men begynnte å tenke når fikk se fødsel[&:] ha ha.. ha en fin dag dere...

Tror nok alle tenkte litt når man så fødselen. Personlig var tanken "Fytti - akuratt nå er jeg glad jeg har fått innvilget ks!" Hehe
[:)]

Har sett programmet før (National Geographic), men det var veldig fint å se det på nytt!

Ja synes den var veldig interresant, men fødsel scenen skremte ikkje meg.. Eg veit jo allerede at det kommer til å gjør vondt, men tenk på prisen som kommer ut![:D]

har født to ganger selv.helt fantastisk.bynte og gråte når jeg såg d med fødseln ijenn.for d er en helt fantastisk følelse når det verste er over og du får en unge i armene etter alt slite..har hadd to normale fødsler og d unner jeg alle.litt smerte må vi jo tåle,tenk på d som kommer etterpå!!

Eg tok d heldivis opp.så kan se d når eg vill.følte at d va nåkka eg hadde løst te og ta vare på.

Hei! Dette er første gang jeg er her nå.Men vil henge meg litt på,håper det ikke gjør noe.Jeg så også filmen i går,var helt fantastisk,gråt så tårene spruta jeg,hihi.Har selv en gutt på snart 4 mnd.Og ang fødsel,så går det stort sett bra,tøfft,vondt......ja ............men absolutt verdt det

det var helt fantastisk å se på. Sambo så også på det og jeg tror det åpnet øynene hans litt om at nå skjer det noe her hjemme. I dag på vei til jobb så fortalte han at nå begynner han å glede seg noe sinnsykt til å bli pappa!

jeg hoppet over den fødedelen jeg [:D][:D]

Back
Topp