"I mors mage" kl 21:45 TV2

ilhaug

Flørter med forumet
Hei alle
Nå snart må dere benkre dere ned foran TV2, det er et program som heter "I mors mage", der får dere se hva som rører seg i magen deres...
 
Lykke til alle sammen
 
Råspennende program...har sett det før på svensk TV4...
 
Så den akkurat på National Geographic Channel!!! Åååå det var så fint å se! Jeg og Mannen satt og så på det sammen... 

Er jo bare 5 uker på vei, men dette var helt utrolig å se! Vi har så masse å glede oss til. (og nå kom jeg på en ting jeg gruer meg til... )

Merker at jeg er full av hormoner for tiden... og jeg griner for alt jeg ser på tv, enten det er fint eller trist eller morsomt osv osv... hihi hvordan skal dette gå?!
 
Det var ett supert program må jeg si.. Skulle egentlig se det da det gikk på svensk tv 4, men rakk det ikke. Men så da fikk jeg sett det i går, med samboer ved siden av.. [:D][:)] 
 
jeg så den også på National Geographic Channel for en stund siden.. men måtte se det i går også.. spennende [:D]
 
Så programmet sammen med mannen min. Veldig bra! Tror at både jeg og mannen min ble ganske fasinert. Det var spesielt fint at mannen min også fikk det med seg.  Jeg har jo slukt alt av gravid-litteratur, men har ikke fått han til å lese noe. Gleder oss til ultralyd nå, om 2 uker!
 
kjempefasinerende program, du store min tid så masse sånt som finnes nå, i forhold til bare for 12 år siden når jeg fikk min datter, helt sprøtt, og flott!!
tror samboern min syns det var litt "skummelt" jeg, han tittet bort noen ganger i løpet av programmet og syntes nok det hele var litt uvirkelig og rart. men når vi skulle gå å legge seg tok han minsann med et "gravid" blad for å lese på sengekanten, så jeg tror det fikk litt fart på tankene.. hihi



 
Ååå, det var kjempefint å se på!
Helt til de siste 5 min - fødselen, har sinsykt angst, ble liggende å gråte i 2 timer etterpå.
Hvor skal jeg gjøre av meg?[:o] HJEEELP!!
 
Back
Topp