i morrest gikk

*rosalita*

Glad i forumet
SLIMPROPPEN.[:D][:D]..
har akkurat kommet hjem fra jordmora og hun sa at nå var alt klart til fødselen!![;)]
jeg har 1,5 cm åpning og mormunnen var ikke like stram lenger.. den hadde blitt litt mer avflatet..
jeg blødde litt etter hun hadde vært inni meg og det tyder på mer modning!![:D][:D]
jeg kjenner at nå gleder jeg meg skikkelig!!!!! Å HERREGUD!!!![:D]
skal kansje fø snart!! hjelpes[:)][:)]

Jaaaa!![:D][:D][:D] Så gøy!![:D][:D][:D]

Du har vel sladrevenn?

Må oppdatere oss etterhvert[;)]

ORIGINAL: *marihøna*

SLIMPROPPEN.[:D][:D]..
har akkurat kommet hjem fra jordmora og hun sa at nå var alt klart til fødselen!![;)]
jeg har 1,5 cm åpning og mormunnen var ikke like stram lenger.. den hadde blitt litt mer avflatet..
jeg blødde litt etter hun hadde vært inni meg og det tyder på mer modning!![:D][:D]
jeg kjenner at nå gleder jeg meg skikkelig!!!!! Å HERREGUD!!!![:D]
skal kansje fø snart!! hjelpes[:)][:)]

Oj, så spennende!!![:D][:D]
Begynner å bli fødeklar jeg også kjenner jeg[:)]

ORIGINAL: litjtrøndern

Oj, så spennende!!![:D][:D]
Begynner å bli fødeklar jeg også kjenner jeg[:)]

!!!!

jeg har akkurat ordna meg sladrevenn!! jealie24!!
ja jeg vet "inni meg"
dette blir spennende!!!!!!!!!!!!

Såå spennende... [:D][:D]
Nå kan det jo skje når som helst...

Åh så spennende å moro!!!

tuuuusen takk alle sammen!!![:D]
dette blir spennende[;)]

nei det var masse slim som var helt klart. ikke noe blod i morrest.. en gang på do i sju tiden og da kom det masse slim og en gang på do i halv tolv tiden og enda mer slim og en gang nå og nå var det både blod og slim.. jordmora sa den kune gå over et par dager på meg.. så tydeligvis så er det svært forskellig!![;)]

ORIGINAL: lettliva

så moro !!

LYKKE TIL !!!!

signerer [:D]

Så spennende[:D]

Ønsker deg masse lykke til....

ORIGINAL: *marihøna*

nei det var masse slim som var helt klart. ikke noe blod i morrest.. en gang på do i sju tiden og da kom det masse slim og en gang på do i halv tolv tiden og enda mer slim og en gang nå og nå var det både blod og slim.. jordmora sa den kune gå over et par dager på meg.. så tydeligvis så er det svært forskellig!![;)]
  Lurer på om det er DET jeg også har opplevd de siste dagene, da[8|]

Ja dette blir spennende[:)] Lykke til isåfall[:)]

ja fiorellina det kan godt hende at det er noe av det samme som skjer på deg[;)]

jippi, ohhhhh my God!!! nå er maijentene i anmarsj. Lykke til Marihønå, hold oss løpendes orientert. E såååååååååååå spente [:D][:D][:D]

min slimpropp gikk og i natt[:D][:D] spennende dette her

åååååså spennende for deg å sandra21!!![:D][:D]
lykke masse til deg å!![;)]

Back
Topp