i morra..

xlissx

Forumet er livet
Begynner jeg på jobb igjen! Rett på seinvakt, ikke ferdig før halv 9.. Og da har jo lillegull lagt seg [:(] Og jobblørdag har jeg også, ferdig 6 da.. Ikke mye igjen av dagen da heller... Men sånn er det, blir nok uvant men må si jeg gleder meg litt og da [;)] Blir kjekt å komme litt mer ut blant folk igjen!

Uff ja det er ikke så barnevennlig å jobbe turnus akkurat. Ja det er faktisk litt geit å komme seg ut i jobb, for alle parter egentlig. Er det pappaperm nå da eller er dere ferdig med alt av permisjon? Skal du jobbe fullt nå fremover?

ORIGINAL: ¤Lotte¤

Uff ja det er ikke så barnevennlig å jobbe turnus akkurat. Ja det er faktisk litt geit å komme seg ut i jobb, for alle parter egentlig. Er det pappaperm nå da eller er dere ferdig med alt av permisjon? Skal du jobbe fullt nå fremover?

Pappan skal ha 6 uker nå. Så blir det barnehage etterpå. Han har plass allederde fra 1. April, så det blir god til dil tilvenning heldigvis, skal ikke begynne skikkelig før permisjonen hans er over.
Jeg begynner i 100% ja. Skulle gjerne jobba mindre, men med tanke på husbygginga må jeg nok bare jobbe å tjene penger!

Uff da.. men det går så bra [:)] lillegutt koser seg hjemme med pappan han [;)] Masse lykke til [:)]

ORIGINAL: MorTilSanderOgVetle

Uff da.. men det går så bra [:)] lillegutt koser seg hjemme med pappan han [;)] Masse lykke til [:)]

Takk [:)]
jada, de koser seg nok de! Sambo driver å terger meg med at nå skal de spise godteri og brus hele tida for nå er det han som bestemmer [8D] (Og jeg blir dritsur for det er jeg helt imot..Men tror ikke han gjør det da)

ORIGINAL: xlissx

ORIGINAL: ¤Lotte¤

Pappan skal ha 6 uker nå. Så blir det barnehage etterpå. Han har plass allederde fra 1. April, så det blir god til dil tilvenning heldigvis, skal ikke begynne skikkelig før permisjonen hans er over.
Jeg begynner i 100% ja. Skulle gjerne jobba mindre, men med tanke på husbygginga må jeg nok bare jobbe å tjene penger!

Okei[:)] Ja det blir spennede med barnehage. De har sikkert godt av å vere litt sammen med andre barn. Vi har fått plass ifra august.
Begynner i 100% fra høsten jeg og så får jeg se hvordan det går. Og pengene kommer nok godt med når dere starter på huset[:)]

Back
Topp