i morra

Hanne Panne

Gift med forumet
kommer min kjære hjem etter tre uker... guuuddd som jeg gleder meg, litt sommerfugler i magen kjenner jeg..
åsså skal jeg til jordmora for første gang, det blir spennende [:)]
åsså håper jeg snuppa er frisk til å gå i barnehagen i morra, og er hun det blir det, blir rykende fersk eplekake med epler fra hagen når min kjære kommer hjem...[8D]

i morra blir en god dag [:)][:)]
hakke hatt så mange av de i det siste så dette blir godt ![:)]

blir godt å få hjem mannen sin igjen da tenker jeg[:D][:D][:D] det er supert å være hos jordmor.. kos deg i morgen

Så deilig å få gubben i hus! Hvor lenge får du beholde han? Er jo litt deilig å savne folk også da, så man virkelig vet å sette pris på dem når de kommer tilbake[:)].

Dere får kose dere masse!!!

ORIGINAL: Jaybird

Så deilig å få gubben i hus! Hvor lenge får du beholde han? Er jo litt deilig å savne folk også da, så man virkelig vet å sette pris på dem når de kommer tilbake[:)].

Dere får kose dere masse!!!

vet ikke hvor lenge han blir hjemme, [&o] kan reise flere ganger på en mnd, andre ganger kan det gå noen uker mnd mellom turene.. har en kontorjobb som inkluderer mye reising.. så er ikke enn sånn rotasjon som de i nordsjøen.. han tar sef litt avspassering i noen dager, men det blir liksom ikke helt det samme.. men men

vi skal kose oss i morra hvertfall [:)][:)]

Kan tenke meg du gleder deg mye til og se mannen din igjen[:D] Kos dere kjempe masse i dag

ORIGINAL: atene

Kan tenke meg du gleder deg mye til og se mannen din igjen[:D] Kos dere kjempe masse i dag

Sign [:)]

ORIGINAL: *Knøttet*

kos deg masse med mannen dinog lykke til hos jordmor!

[:)]

Back
Topp