i morra (bilde borte)

Hanne Panne

Gift med forumet
har jeg termin [:D]
og lillegutt koser seg fremdels i magen, mens mor føler seg veldig sprekkferdig [;)]

og den 3 janaur kommer han ( i følge sambo) [8D]

Så fort det har gått! [8D][:D] Får håpe han holder seg inne til over nyttår[8D][:D] LYKKE TIL når det store skjer! [:D][:D][:D][:D] 

Wow steike så fort det har gått da! Snart har dere lillebror i armene deres [:)]

[:D]
ORIGINAL: Reinbue

jøss, så fort det har gått!

Enig så enig[:D]

Oy, du må ha masse masse lykke til!!!! Kanskje han blir årets nyttårsbarn?[:D] 

Så utrolig kjekt og spennede!! Her er det 6 uker igjen[:)]

Ååå, så spennende!! Får håpe han holder seg der inne til over nyttår [:)]

Masse lykke til når det store skjer, jeg er grønn av missunnelse [:)][:)][8D]

¨spennende....[:D] gleder meg t bilde...[:D]

takk [:)][:)]

har gått skummelt fort denne gangen [:)]

ioioioioi nei så gøy!!!!!! [:D][:D][:D][:D] SPENNENDE!!! Gleder meg til bilde [:D]

sånn

For en stooor og flott mage! [:D][:D][:D][:D] Hvis han sparker hardt med beina, så tror jeg han tar rakettfart rett ut gjennom navlen! [8D][8D][8D][:D]

oioioioi se på den sprettball magen - så fiiiiiiiiiiiiiiiiin [:D][:D][:D] kos deg med spark og magen så lenge du har den [:D][:D]

Wooow for en nydelig mage!!!! Kos deg så lenge den fortsatt er der! [:D]

ORIGINAL: Vand

For en stooor og flott mage! [:D][:D][:D][:D] Hvis han sparker hardt med beina, så tror jeg han tar rakettfart rett ut gjennom navlen! [8D][8D][8D][:D]

takk [:)]
haha, hadde han bare kunnet det så [:D]

ORIGINAL: KathMor

oioioioi se på den sprettball magen - så fiiiiiiiiiiiiiiiiin [:D][:D][:D] kos deg med spark og magen så lenge du har den [:D][:D]

takk [:)]
både kjennes og føles ut som enkelte ganger, som jeg går å bærer på en stor ball med armer og ben [:D][8D]
gleder meg sykt til han kommer ut, og begynner å bli ganske så lei...[&o]
men vet så fort bebsien er ute kommer jeg til å savne magen, så får nyte de siste dagene med kula [:)]

Oioi! For en herlig gravidmage[:)] Lykke til med alt som kommer!

så herlig og stor mage du har[:)] kjempe fiiin[:D]
kommer nok 3.januar tror jeg[;)]

ORIGINAL: Vand

Så fort det har gått! [8D][:D] Får håpe han holder seg inne til over nyttår[8D][:D] LYKKE TIL når det store skjer! [:D][:D][:D][:D] 

Kanskje han blir nyttårsbarnet i 2011??[:D] Fiiin mage!!![:D]

gleder meg nå til min blir så stor... men husker åssen det var når man først kom dit... Få den ungen ut!! [:D][:D][:D] Men du får vente til over nyttår da [:)] Lykke til!!

Back
Topp