I morra begynner alvoret...

• Trådstarter Trådstarter Snekka
  • Opprettet Opprettet
S

Snekka

Guest
For da er nemlig all ferie over, og jeg begynner for fullt å jobbe. Akkurat nå gruer jeg meg som en hund, ser liksom for meg at jeg aldri skal ha fri igjen, men det blir sikkert litt godt også etterhvert som man kommer inn i de daglige rutinene. Det første jeg skal gjøre i systemet vi jobber i, er å lete helgetur for meg og ei venninne, må jo ha NOE å gjøre første dagen [:)]

Lykke til, Snekka. Jeg har endelig fått meg jobb, så begynner neste tirsdag. Er super spent, jeg også. Selv om det bare er halv stilling!

ORIGINAL: *NinaK*

Lykke til, Snekka. Jeg har endelig fått meg jobb, så begynner neste tirsdag. Er super spent, jeg også. Selv om det bare er halv stilling!

Ja, så jo det på FB! Gratulerer så masse! Håper du kommer til å stortrives [:)] Er jo kanskje greit å starte med halv stilling når man er vant til fridager [;)]

Kommer til å gå så fint atte!
Er jo litt kjipt med en gang siden man har hatt så mye "fri" det siste året, men etterhvert er det jo godt å ha noe å bruke hodet til annet enn babyting også!

Lykke til!
Kjenner den følelsen godt. Men det går nok bra, og så hadde du en fin oppgave og starte med!

Lykke til! Er litt uvant i stareten,men etterhvert som man kommer i hakk med rutiner og alt,så er det egentlig ganske godt å jobbe igjen synes jeg[:D] Håper det blir slik for du og[:D]

Takk jenter!! Har en koselig oppgave og begynne med ja, så det blir nok bra det [:)]

Det er en overgang, men fint også [:)] Lykke til!

Skjønner deg godt, litt kvelende tanke! Ha troa på at det går bra, lykke til![:D]

Back
Topp