I morgen

Niniel

Glad i forumet
...drar jeg til Stockholm og handler mammaklær på Top Shop![:D]

...også skal jeg jobbe da... detaljer[8D]

ÅÅååeeeeehhhhh..
IKKE misunnelig i det hele tatt!!!!

GOD tur, og det derre i liten skrift er jo så ubetydelg..
Detaljer som du sier ;)

Må få høre om du har gjort noen kupp når du er tilbake igjen da!![:)]

ORIGINAL: Vugge

Åååh! Så heldig du er!! Kunne tenkt meg en helgtur til en eller annen by og shoppet jeg også!

Kos deg masse og gooo tur!! [:)]

Eg og vil!!![:D]

Tusen takk, folkens[:)] Er i Norge igjen nå, på en liten mellomlanding hjemme hos mamma og pappa før jeg reiser hjem i morgen. Har shoppa masse fine mammaklær! Skal tilbake til Stockholm igjen på onsdag for mer jobbing, så da klarer jeg vel ikke å holde meg unna mer shopping heller[8D] Det er VÅR i Stockholm, forresten... heeeeerlig...[:)]

Så kjipt, Sisko! På topshop hadde de forresten forskjellige beinlengder på buksene, alt fra 26 til 36 tror jeg, ikke sånn som på HM der de bare har str 36, 38, 40 osv... altså ikke egne beinlengder(skikkelig teit greie det der, folk har jo så forskjellig beinlengde!) Men topshop har også nettbutikk, kanskje du kan bestille deg noe? Lykke til!

Hoff, det høres vanskelig ut! Blir irritert på butikker som bare tar inn gjennomsnittstørreslsene, fordi det er dem de tjener på... Håper du finner noe, altså!

Men på den positive siden er du sikkert dritlekker med de lange beina, jeg skulle gjerne hatt noen cm av dem[;)]

Niniel, så greit at jobben betaler for at du kan shoppe litt. [8D]

Sisko, ser du er fra Oslo. Har du forsøkt mammaklær butikken på glassmagasinet? Jeg fant ihvertfall lange nok bukser der til en fornuftig pris da jeg gikk gravid for to år siden. ( Er 179 høy selv.) Jeg har riktignok ikke vært i den butikken siden, men er vel lov å anta at den finnes fremdeles. [:)]

Ja, den kule mage på glasmagasinet har bukser fra 2wear og er knallgode på service :) Og Ellos har to forskjellige benlengder på de fleste av mammabuksene sine [:)]

ORIGINAL: rosarose

Eg og vil!!![:D]

Sign!

Back
Topp