i morgen...

t.t.h.

Elsker forumet
skal jeg på ul[:D][:D][:D]håper alt er i orden og at jeg er ruger i løpet av dennne uka[;)][;)]har bursdag på torsdag så det hadde vært en fin presang hvis eggene overlever opptininga[:D][:D][:D]

Lykke til. Håper du får en fin bursdags gave[:)]

Selvsagt skal du få en fin bursdagsgave [;)] Krysser fingrene for at det går bra på UL i morgen, og at det nå blir gode nyheter fra din front [;)]

tusen takk jenter[;)][;)][;)]er kjempe nervøs, er så redd jeg ikke rekker forsøket før høstferien[8|][8|][8|]

ORIGINAL: Nesing

Lykke til med UL´en! Håper bursdagspresangen blant annet er glimrende forhold for ruging til uken! [:)][:)]

Signerer og krysser fingrene

Lykke til, krysser fingrene for at du har en klar hule og at det kan flytte inn en snøbaby hos deg på bursdagen din, dersom det er mulig.
Spennendes, dette her [:)]

Lykke til på ul.. Og satser på at du får en kjempe fin bursdagsgave.. [:D]

ORIGINAL: Lille Mille

Selvsagt skal du få en fin bursdagsgave [;)] Krysser fingrene for at det går bra på UL i morgen, og at det nå blir gode nyheter fra din front [;)]

Skal tenke på deg! [:)]

Masse lykke til! Håpar alt ser bra ut og at du snart er rugar!

Lykke til på ultralyd. Krysser fingrene![:)]

Lykke til på UL idag[;)], det blir spennende. Håper på gode nyheter[:D] Og gleder meg til oppdatering[:)]

ORIGINAL: RANDÅLF

Masse masse lykke til i morgen og satser på en super bursdagsgave så klart[:)][:)][:)]

Lykke til i dag[:)]

Back
Topp