i morgen....

t.t.h.

Elsker forumet
skal jeg på ul[:)]gleder/gruer meg er så redd alt ikke skal være greit. er dritt nervøs at ikke egga skal tåle opptining[:-]kommer med oppdatering i morgen kveld[;)]

Masse lykke til. [:)]

Ønsker deg lykke til[:)]

Lykke te [:D][:D][:D]

hei jenter. gikk ikke så bra på ul, blir ikke noen haugesund tur på oss på fredag[:(]den slim greiene var ikke tykk nok, så nå må jeg bruke 5 tab med progynova til dagen. skal på ny ul på fredag.

Det var trasig t.t.h, men uansett bra at du er på slike kontroller[:)] Det skal jo skapes et miljø som spira kan gro i, og da må alt være på sin plass! Neste veke da veit du[;)] Gler meg til nye oppdateringer på fredag! Håper alt vil sjå bra ut då![:)] At livmorslimhinnen(!?) er tjukk nok til å kunne setta inn egg[:)]

Men er jo godt du er på slike kontroller da, så alt er perfekt
til å sette inn egge. Masse lykke til på fredag. Gleder meg til oppdatering.

tusen takk[:)]ble bare litt lei meg med en gang, men forhåpentligvis blir det på mandag hvis alt ser ok ut på ul fredag[:)]

Bobbo: hvor mange tab tok du av progynova til dagen? hva er evt normal dosering?

Eg og gjekk ei stund lenger enn eg trudde. Hadde første ul på ein mandag, og satte inn tirsdagen etter. Skulle då ta ein ekstra progynova om dagen.

Tenke nok slimhinna blir perfekt til slutt[:)][:)][:)]

Back
Topp