G Gjørdis Glad i forumet 30 Aug 2008 #1 drar jeg nordover. Kjenner på meg at jeg er litt mere spent og nervøs denne gangen, men satser på at det går bra, og at egget fester seg denne gangen.
drar jeg nordover. Kjenner på meg at jeg er litt mere spent og nervøs denne gangen, men satser på at det går bra, og at egget fester seg denne gangen.
twinanne Forumet er livet 30 Aug 2008 #4 Jeg skal krysse alt jeg kan for deg og håper at det går den riktige veien for deg nå, vi satser på det. Lykke til på ferden mot en liten spire i magen[:)]
Jeg skal krysse alt jeg kan for deg og håper at det går den riktige veien for deg nå, vi satser på det. Lykke til på ferden mot en liten spire i magen[:)]
G Gjørdis Glad i forumet 30 Aug 2008 #5 Tusen takk[:)] Denne gangen SKAL det gå bra. Kommer med oppdatering på mandags kveld[:)]
*Bobbo* Forumet er livet 30 Aug 2008 #8 ORIGINAL: twinanne Jeg skal krysse alt jeg kan for deg og håper at det går den riktige veien for deg nå, vi satser på det. Lykke til på ferden mot en liten spire i magen[:)] Sign denne. Lykke til.
ORIGINAL: twinanne Jeg skal krysse alt jeg kan for deg og håper at det går den riktige veien for deg nå, vi satser på det. Lykke til på ferden mot en liten spire i magen[:)] Sign denne. Lykke til.
babyT Forumet er livet 31 Aug 2008 #10 Lykke til! Og hils K fra meg om du treffer henne [;)] Krysser fingrene og håper virkelig det går bra denne gangen!
Lykke til! Og hils K fra meg om du treffer henne [;)] Krysser fingrene og håper virkelig det går bra denne gangen!