Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: unemoren
ORIGINAL: snikende ullteppe
lykke t d går så bra så.
mamma har tatt den operasjonen (fjerna 800g per pupp)
lurer på hvor mye de fjerner har ikke snakket noe om str så det blir jo spennende å se[:)]
lykke t d går så bra så.
mamma har tatt den operasjonen (fjerna 800g per pupp)
lurer på hvor mye de fjerner har ikke snakket noe om str så det blir jo spennende å se[:)]
mamma hadde ingen str ho gikk fra (ingenting passa) men ca 105 H t 85C så d va en stor overgant, men ho e strålanes forøyd
ORIGINAL: egirl
Ei vennine tok reduksjon da hun hadde så lange og tynne, hang skikkelig, nå har hun bittesmå og er kjempefornøyd, beste hun har brukt pengene på.
ORIGINAL: *TwinBaBe*
Åååå lykke til!!!!![:)][:)]
Jeg venter fortsatt på svar, så håper jeg snart får komme meg inn, sånn før sommeren og alt!!!
Det blir nok knallbra skal du se!![:)][:)]
Forresten, tok det lang tid før du fikk svar? Og kan jeg spørre hvor du skal ta det?[;)]
Jeg var hos legen i januar, men har enda ikke hørt noe mer.[&:]( bor utenfor Bergen!)
Jeg venter fortsatt på svar, så håper jeg snart får komme meg inn, sånn før sommeren og alt!!!
Forresten, tok det lang tid før du fikk svar? Og kan jeg spørre hvor du skal ta det?[;)]
Jeg var hos legen i januar, men har enda ikke hørt noe mer.[&:]( bor utenfor Bergen!)
fra jeg var hos legen gikk det 2 uker til jeg kom på konsultasjon...var på konsultasjon 11 mar å fikk operasjon 3 april[:)][:)]skal på BKS på nesstun...
Hei hei hei hei!!!
Du snek sikkert i køen før meg![8D][8D]
Kanskje jeg kan ta kontakt med dem oxo?..... Har jo vært hos legen og fått det "godkjent" da....[&:]
ORIGINAL: map79
G og H cup'er???? oi oi, kan se for meg at det kan være slitsomt. Men, gud hvor kjedelig det er å ha små pupper også da!
Hilsen ei med b cup - på en god dag [:)]
(Og de har forresten ikke endret seg under svangerskapet heller - er nå 35 uker på vei...)
Ting kunne godt vært jevnere fordelt!!!!!!