x1xCatrine2
Gift med forumet
blir jeg langhåra. Kjøpte meg hår på nettet, og i morgen skal frisøren sette det på!!!![8D] Gleder meg. Men samtidlig blir det mer hår å lugge i!!!! hjelp...[&:][:D]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: jealie25
Så moro!! Har tenkt på det selv, ei venninne som er frisør, sa jeg kunne bestille 150 lengder til 1000kr, så setter hun det på gratis. Hvor mye betalte du for håret?
ORIGINAL: Catrine2
ORIGINAL: jealie25
Så moro!! Har tenkt på det selv, ei venninne som er frisør, sa jeg kunne bestille 150 lengder til 1000kr, så setter hun det på gratis. Hvor mye betalte du for håret?
på qxl er det ei som selger 200 stk til 860 kr!! Jeg skal gi tilbakemld på om det er bra eller ikke!!
ORIGINAL: mammamaja
Var det bra da?? Hva sa frisøren?? Jeg med vil!!!!!!!![:D][;)]
ORIGINAL: Catrine2
Jeg hadde vel ca samme lengde som deg før jeg satte på, forresten!
Ja, hun trodde det var bra. men det ville vise seg etter noen vasker!
Ja, jeg er heldig!! men det skal bli noe å holde Theo borte fra det!!!!![&:] Han er veeeldig glad i å lugge!
Jeg fikk håret for 3 mnder siden, men har røytet så mye, så jeg kunne ikke sette det på før nå. Så når firsøren kom i dag og skulle sette på det hadde jeg ikke peiling på hvor håret var.. Lette en times tid før jeg fant det! Hadde jo så klart lagt det på en lur plass!! Luuure plasser eksisterer ikke!!![:D]