I morgen

x1xCatrine2

Gift med forumet
blir jeg langhåra. Kjøpte meg hår på nettet, og i morgen skal frisøren sette det på!!!![8D]  Gleder meg. Men samtidlig blir det mer hår å lugge i!!!! hjelp...[&:][:D]

før og etter bilde takk [:D]

oki, skal bli!![:D]

Så moro!! Har tenkt på det selv, ei venninne som er frisør, sa jeg kunne bestille 150 lengder til 1000kr, så setter hun det på gratis. Hvor mye betalte du for håret?

Kult! Da blir du nok fin! Heldig du er som har ei frisørvenninne da!

Så spennende da! Vil også se!!! [:D]

ORIGINAL: Lunah83

Så spennende da! Vil også se!!! [:D]

ORIGINAL: jealie25

Så moro!! Har tenkt på det selv, ei venninne som er frisør, sa jeg kunne bestille 150 lengder til 1000kr, så setter hun det på gratis. Hvor mye betalte du for håret?

på qxl er det ei som selger 200 stk til 860 kr!! Jeg skal gi tilbakemld på om det er bra eller ikke!!

ORIGINAL: Catrine2

ORIGINAL: jealie25

på qxl er det ei som selger 200 stk til 860 kr!! Jeg skal gi tilbakemld på om det er bra eller ikke!!

Oi, ja det må du gjøre[:D]

Så spennende! Gleder meg til å se bilder [:D]

Ja dette må vi få se bilder på!!!

Kjempespennende

Gleder meg til bildene [;)] Dette blir spennende !

Da er håret påsatt og klipt opp litt. Ble ganske så fornøyd! Skal farge det i morgen kveld, så får dere se![:)]

Var det bra da?? Hva sa frisøren?? Jeg med vil!!!!!!!![:D][;)]

ORIGINAL: mammamaja

Var det bra da?? Hva sa frisøren?? Jeg med vil!!!!!!!![:D][;)]

Ja, jeg synes det ser kjempebra ut!! Akkurat nå er det ikke heeelt samme farge. Ganske likt, men skal farge det i morgen. Frisøren var veldig fornøyd hun også! Så nå håper jeg håret er bra!!!!

Sa hun noe om hva hun syntes om kvaliteten da?[;)]
Åh du er heldig gitt!!!Mammamaja vil ha langt hår å[8D]

Jeg hadde vel ca samme lengde som deg før jeg satte på, forresten!
Ja, hun trodde det var bra. men det ville vise seg etter noen vasker! 
Ja, jeg er heldig!! men det skal bli noe å holde Theo borte fra det!!!!![&:] Han er veeeldig glad i å lugge!
Jeg fikk håret for 3 mnder siden, men har røytet så mye, så jeg kunne ikke sette det på før nå. Så når firsøren kom i dag og skulle sette på det hadde jeg ikke peiling på hvor håret var.. Lette en times tid før jeg fant det! Hadde jo så klart lagt det på en lur plass!! Luuure plasser eksisterer ikke!!![:D]

ORIGINAL: Catrine2

Jeg hadde vel ca samme lengde som deg før jeg satte på, forresten!
Ja, hun trodde det var bra. men det ville vise seg etter noen vasker! 
Ja, jeg er heldig!! men det skal bli noe å holde Theo borte fra det!!!!![&:] Han er veeeldig glad i å lugge!
Jeg fikk håret for 3 mnder siden, men har røytet så mye, så jeg kunne ikke sette det på før nå. Så når firsøren kom i dag og skulle sette på det hadde jeg ikke peiling på hvor håret var.. Lette en times tid før jeg fant det! Hadde jo så klart lagt det på en lur plass!! Luuure plasser eksisterer ikke!!![:D]

Heheda må kanskje jeg inn på qxl å sjekke litt[8D] uff jeg røytet en stund men nå begynner det å bli bedre[:)] Heldigvis!!!
A-E lugger ikke så gale, kniper bare litt[&:][8D]
Lure plasser er ikke lurt å legge ting på for man finner de nesten aldri igjen[:D]mamma har gjort det med julegave pengene til søskenene mine fra mormor[;)]

Back
Topp