i morgen...

BoBBelur

Gift med forumet
Er Nathalies første dag i barnehagen! skal ha tilvenning ut denne uken da..blir spennende![:)] Ganske sikker på at hun kommer til å storkose seg der. Lurer på hva jeg skal finne på på dagtid nå frem til 20 august da...hehe..begynner ikke på skolen før da.
Hvordan går det med barnehagebarna deres da?

Det går nok fint for jenta de i barnehagen[:D]

Med Mia Christine går det bare bra, hun trives og koser seg[:)]
Er blid som en sol på ettermiddagen, og sovner fort på kelden..
På morningene pleier vi å si at vi skal dra og da henter hun skoa sine og er klar med en gang[:D]

Så spennende [:)] Julian skal begynne i bhg om en uke, blir utrolig spennende [:)]

ORIGINAL: LilleBølla

Det går nok fint for jenta de i barnehagen[:D]

Med Mia Christine går det bare bra, hun trives og koser seg[:)]
Er blid som en sol på ettermiddagen, og sovner fort på kelden..
På morningene pleier vi å si at vi skal dra og da henter hun skoa sine og er klar med en gang[:D]

åå..hehe..så morsomt! må jo være så godt for deg også å vite at hun trives så godt der![:)]

Det kommer nok til og gå fint[;)]

Sara begynnte i går så da var vi der sammen i 2 1/2 time syns det var kjempe gøy.
I dag da så skulle jeg gå også skulle jeg komme tilbake til legging, alt hadde gått så fint hun hadde ikke gråti når jeg gikk, bare kosa seg spiste 3 skiver brød til lunsj,men når de skulle legge hun det ville hun ikke[:@] så vi mått gå hjem og sove.

Sara har en bamse som hun må ha for og sove men jeg hadde med en annen i dag for det hadde vært så greit og slippet og dra bamsen frem og tilbake hver dag, men ser ikke ut som det går[:D]

Lykke til i morgen da blir spennende[:D]

Lykke til i morgen ,kommer sikkert til å gå så bra[:)] så får du jo litt tid til deg selv til du begynner på skolen også, nyyyt det!!![;)][:D][:D]

ORIGINAL: Lykke!

Det kommer nok til og gå fint[;)]

Sara begynnte i går så da var vi der sammen i 2 1/2 time syns det var kjempe gøy.
I dag da så skulle jeg gå også skulle jeg komme tilbake til legging, alt hadde gått så fint hun hadde ikke gråti når jeg gikk, bare kosa seg spiste 3 skiver brød til lunsj,men når de skulle legge hun det ville hun ikke[:@] så vi mått gå hjem og sove.

Sara har en bamse som hun må ha for og sove men jeg hadde med en annen i dag for det hadde vært så greit og slippet og dra bamsen frem og tilbake hver dag, men ser ikke ut som det går[:D]

Lykke til i morgen da blir spennende[:D]

det med sovingen gruer jeg meg litt til, for Nathalie er også veldig avhengig av en bamse..jeg fikk tak i en helt lik bamse for en stund siden for å prøve å se om den funket like bra, det gjør den absolutt ikke...resultatet ble at nå vil hun ha begge bamsene[&:][:D] men får vel bare ta med begge da, for sove må hun jo i løpet av dagen..regner med det går fint=)

Lykke til!! [:D]

ORIGINAL: moskata

Lykke til i morgen ,kommer sikkert til å gå så bra[:)] så får du jo litt tid til deg selv til du begynner på skolen også, nyyyt det!!![;)][:D][:D]

Det kommer til å gå bra, dattra mi har vært med pappa på tilvenning og hun kosa seg skikkelig, idag er den tredje dagen på tilvenninga, mannen min ringte og sa at hun har vært alene siden kl 9 og det ser ut som hun liker seg godt. Det er noen barn som ikke liker det, men de fleste liker seg godt i barnehagen

Back
Topp