... skal vi på tidlig ultralyd i Sandvika, er da 13+3! Er såå spent
håper alt er bra med lille vidunderet 
Flere som skal i morgen?

Flere som skal i morgen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

TakkSå spennende! Masse lykke til![]()
Så gøyLykke til!
Jeg hadde før jul. Varm kjempespent, men alt var heldigvis bra! Skal ha OUL om halvannen uke! Spennende.
Vi skal også på tul i morgen på sykehuset, da er jeg 13+4 [emoji4] Har vært på 3 ultralyder allerede og sett bankende hjerte, men er like spennende hver gang [emoji5] Lykke til [emoji173] Når i morgen har du time?... skal vi på tidlig ultralyd i Sandvika, er da 13+3! Er såå spenthåper alt er bra med lille vidunderet [emoji813]red
Flere som skal i morgen?
Så gøyVi skal også på tul i morgen på sykehuset, da er jeg 13+4 [emoji4] Har vært på 3 ultralyder allerede og sett bankende hjerte, men er like spennende hver gang [emoji5] Lykke til [emoji173] Når i morgen har du time?
Spennende [emoji5] har time kl 10 jeg også [emoji4]Så gøyhar vært på en i uke 7 også. Har time kl 10
du da?
![]()
Lykke til deg ogsåSpennende [emoji5] har time kl 10 jeg også [emoji4]
Takk [emoji5] Få høre hvordan det går med deg i morgen da [emoji4]Lykke til deg også![]()
Hvordan har det gått med deg i dag? [emoji4]... skal vi på tidlig ultralyd i Sandvika, er da 13+3! Er såå spenthåper alt er bra med lille vidunderet [emoji813]red
Flere som skal i morgen?
Gikk veldig braHvordan har det gått med deg i dag? [emoji4]