... skal vi på tidlig ultralyd i Sandvika, er da 13+3! Er såå spent håper alt er bra med lille vidunderet
Flere som skal i morgen?
Flere som skal i morgen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkSå spennende! Masse lykke til
Så gøy lykke til på oul!Lykke til!
Jeg hadde før jul. Varm kjempespent, men alt var heldigvis bra! Skal ha OUL om halvannen uke! Spennende.
Vi skal også på tul i morgen på sykehuset, da er jeg 13+4 [emoji4] Har vært på 3 ultralyder allerede og sett bankende hjerte, men er like spennende hver gang [emoji5] Lykke til [emoji173] Når i morgen har du time?... skal vi på tidlig ultralyd i Sandvika, er da 13+3! Er såå spent håper alt er bra med lille vidunderet [emoji813]red
Flere som skal i morgen?
Så gøy har vært på en i uke 7 også. Har time kl 10 du da?Vi skal også på tul i morgen på sykehuset, da er jeg 13+4 [emoji4] Har vært på 3 ultralyder allerede og sett bankende hjerte, men er like spennende hver gang [emoji5] Lykke til [emoji173] Når i morgen har du time?
Spennende [emoji5] har time kl 10 jeg også [emoji4]Så gøy har vært på en i uke 7 også. Har time kl 10 du da?
Lykke til deg ogsåSpennende [emoji5] har time kl 10 jeg også [emoji4]
Takk [emoji5] Få høre hvordan det går med deg i morgen da [emoji4]Lykke til deg også
Hvordan har det gått med deg i dag? [emoji4]... skal vi på tidlig ultralyd i Sandvika, er da 13+3! Er såå spent håper alt er bra med lille vidunderet [emoji813]red
Flere som skal i morgen?
Gikk veldig bra ble satt frem to dager å hu trodde det var en liten gutt der inne hva med deg?Hvordan har det gått med deg i dag? [emoji4]