I morgen..

... skal vi på tidlig ultralyd i Sandvika, er da 13+3! Er såå spent :) håper alt er bra med lille vidunderet [emoji813]red
Flere som skal i morgen?
Vi skal også på tul i morgen på sykehuset, da er jeg 13+4 [emoji4] Har vært på 3 ultralyder allerede og sett bankende hjerte, men er like spennende hver gang [emoji5] Lykke til [emoji173] Når i morgen har du time?

Vi skal også på tul i morgen på sykehuset, da er jeg 13+4 [emoji4] Har vært på 3 ultralyder allerede og sett bankende hjerte, men er like spennende hver gang [emoji5] Lykke til [emoji173] Når i morgen har du time?
Så gøy :D har vært på en i uke 7 også. Har time kl 10 :) du da? :)

Lykke til! Vi var på ultralyd på fredag, 13+4, det var en herlig opplevelse [emoji4] Du får oppdatere her i morgen da!

Holdt på å daue i bilen på vei til tul fra Drammen til Jessheim i uke 13. Jeg var helt innstilt på at absolutt alt var galt med lillegull. Hørte hjerteslag med en gang han satt i gang, og etter konsultasjonen fikk vi vite at alt var i tipp topp stand. Selv om jeg vet at alt er som det skal, er jeg like stressa nå som da. 17 dager til oul og jeg tripper på tærne. Håper jeg har kjent liv innen det, så jeg kan roe litt ned :) Masse lykke til i morgen <3

... skal vi på tidlig ultralyd i Sandvika, er da 13+3! Er såå spent :) håper alt er bra med lille vidunderet [emoji813]red
Flere som skal i morgen?
Hvordan har det gått med deg i dag? [emoji4]

Back
Topp