I morgen!!!!!

Parmadilien

April 2013's alvemamma ♥♥♥
VIP
Får vi nøkkelen til nye leiligheten vår!!!! Et virkelig etterlengtet lyspunkt nå!!!! :) Gleder meg så vanvittig til å flytte inn nå (dvs peke og kommandere mens andre flytter for meg :D )

Så morro....

Og tenk at du bare kan peke og kommandere da:p drømme flytting ;)

Så spennende :)

Hurra! Da går også ventetida fortere :)

Hurra! Da går også ventetida fortere :)
Jepp!!! Da kan jeg hvertfall småpusle med litt plassering av greier på romma og gjlre det fint, ting som ikke krever så hinsides mye energi... Pluss at vi da bokstavelig talt får ETT minutts vei å gå til bhg, så jeg kan hente jentubgen selv :-)

Så morro....

Og tenk at du bare kan peke og kommandere da:p drømme flytting ;)
I know! !! Frem til nå har jeg vært veldig frustrert over å ikke kunne gjøre noe selv, har såvidt kunnet pakke klærne mine selv liksom, før noen har tatt over... Men nå som det kommer til selve flyttingen, så kjwbber jeg det er HELT greit å barw skulle kommandere, og med GOD SAMVITTIGHET :D

I know! !! Frem til nå har jeg vært veldig frustrert over å ikke kunne gjøre noe selv, har såvidt kunnet pakke klærne mine selv liksom, før noen har tatt over... Men nå som det kommer til selve flyttingen, så kjwbber jeg det er HELT greit å barw skulle kommandere, og med GOD SAMVITTIGHET :D

Skjønner jeg godt, her knakk mannen ribbeinet dagen før flytting så han kunne kommandere :p han syns det var toppers ;)

Skjønner jeg godt, her knakk mannen ribbeinet dagen før flytting så han kunne kommandere :p han syns det var toppers ;)
Sikker på han gjorde det med vilje! !!! :-P Hahah!!!

Å så gøy!! :D

Det skjønner jeg godt;p vi flytta også inn i huset vårt når jeg var høygravid med storesøster, helt greit å bare se på at andre gjorde jobben mens jeg kunne pusle med små-ting :p

Back
Topp