Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Er det min tur til ultralyd. Er 11+5 da. Veldig nervøs og har grått litt i forkant nå, vært mange aborter her nå Men har sterke symptomer og spydde senest i går.. Og kjenner innimellom små bobler i magen (utrolig nok). Men er veldig nervøs. Haff!
Jeg har trua!!! Dette går kjempebra!! Men kjenner igjen følelsen av å ikke ha helt trua og gruglede seg til ul. En får liksom dommen. Enten er det toppen av lykke eller så er det verdens største smell. Men dette går bra. Kroppen din forteller deg jo at den passer på en liten!! Masse lykke til!! Gleder meg til å høre etterpå!!
Ikke rart man blir bekymra, den ene etter den andre forlater oss jo! Jeg kan aldri tro det er noe galt med lille nurket ditt, sånn som du forteller ang. symptomer og bobler Det "bobler" hos meg også, sterkere nå i uke 12, men begynte i uke 11! Ønsker deg masse lykke til - skal se mini tar helt av inni der
Du får tenke at vi alle er med deg på ul! Vi står bak deg og titter spent inni skjermen Ordentlig trangt på undersøkelsesrommet der Lykke til! Dette skal gå fint!