I morgen..

Nelly84

Glad i forumet
Er det min tur til ultralyd. Er 11+5 da. Veldig nervøs og har grått litt i forkant nå, vært mange aborter her nå :( Men har sterke symptomer og spydde senest i går.. Og kjenner innimellom små bobler i magen (utrolig nok). Men er veldig nervøs. Haff!

Håper dette er den gangen det går bra ♡ Lykke til, gleder meg til du skriver her inne at det gikk fint på ultralyden! ♡

Jeg har trua!!! Dette går kjempebra!! Men kjenner igjen følelsen av å ikke ha helt trua og gruglede seg til ul. En får liksom dommen. Enten er det toppen av lykke eller så er det verdens største smell. Men dette går bra. Kroppen din forteller deg jo at den passer på en liten!! Masse lykke til!! Gleder meg til å høre etterpå!!

Krysser armer og bein for deg! Vi trenger noen gode opplevelser etterhvert! :)

Masse lykke til:) vi får sikkert høre en god nyhet i morgen :)

Ikke rart man blir bekymra, den ene etter den andre forlater oss jo! Jeg kan aldri tro det er noe galt med lille nurket ditt, sånn som du forteller ang. symptomer og bobler ;) Det "bobler" hos meg også, sterkere nå i uke 12, men begynte i uke 11! Ønsker deg masse lykke til - skal se mini tar helt av inni der ;)

Skjønner deg så godt! :-) prøøøøv å tenk at de fleste ganger går det jo bra:-) gled deg til å se Bamsemumsen <3

Lykke til! Tror dette skal gå så bra, men forstår bekymringen. Utifra symptomene dine virker det veldig lovende! :)

Du får tenke at vi alle er med deg på ul! Vi står bak deg og titter spent inni skjermen :-) Ordentlig trangt på undersøkelsesrommet der :P Lykke til! Dette skal gå fint!

Back
Topp