I morgen!

WCE

Forumet er livet
Himmelbarn
Starter jeg opp med Suprecur :D Noen her som har erfaring med det? Det regner jeg med :P Har dere den i kjøleskap? Og når det sprayes inn, skal den "dras inn" sånn vi gjør med nesespray mot tett nese? :P

Sent from my iPhone using BV Forum

Når jeg tar synarela tar jeg et lite sniff. Masse lykke til :)

Ja, for hvis ikke renner det ut igjen :P Grunnen til at jeg lurte er fordi jeg har hørt om en nesespray mot migrene man ikke skal sniffe inn. Bare la den trekke inn selv liksom.

Brukte suprecur og "dro inn", men husker ikke om det var fordi jeg ble bedt om å gjøre det eller fordi jeg gjorde det automatisk. Umulig å ha den i kjøleskap da den skulle tas så ofte at man måtte ha den i veska/sekken på jobb. Fikk beskjed om å prøve å ha den "stående" i veska da det hadde hendt at lokket løsnet, men har aldri opplevd det. Tror det eneste man skal passe på er at man ikke oppbevarer den for varmt (over 25 grader eller no, tror det står på pakka).

Jeg skal også ta den fire ganger om dagen så må ta den med på jobb ;) Da tar jeg et lite sniff :P

Må nesten ta en liten sniff, og det smaker ekkelt:-P jeg hadde den med meg i veska på
Jobb og en stående hjemme til morgen og kveld. Jeg hadde lite bivirkninger utenom litt amper på slutten :-P

Jeg må å ta med på jobben. Nesesprayen tar jeg bare men når jeg setter sprøyter går jeg på do

Tror jeg lar nesesprayen ligge i veska hele tiden :) Veldig rart å vite at vi er i gang! Alt har gått så fort og jeg skammer meg nesten i forhold til mange andre her inne, så jeg skal absolutt ikke klage på noe som helst :P

Merket det fra dag 2

Mulig jeg bare tror jeg merker noe. Håper ikke det er det Starter jo på morgenen idag.

Back
Topp