M
mrspurple
Guest
Men jeg har jo en god beinbyggning sa hun så kan hende det er derfor 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme som meg
Termin 03.02.14
Hehe, våkna sulten og gikk inn her nåpommfri hørtes digg ut
*slafs*
![]()
Ja jeg måtte bare!Skal få gubben til å hente trimsykkelen min fra kjelleren i dag. Da har jeg ingen unnskyldning når den står klar og jeg ikke behøver å forlate huset for å trimme en gang
Burde komme meg på treningssenteret og trene styrke en gang i blandt framover. Bare lite fristende med kvalme. Krysser fingrene for at det snart blir bedre!
app! Venter nr 315.02
Ja er alltod greit å få frem apparatene så lenge man bruker demhadde ellipse maskinen i stua og den samla bare klesvask
haha, huff.. Men har fått meg step kasse så skal bruke den litt og trene låra
![]()
Masse lykke tilja, det er vel slik at hvis en legger om til sunt kosthold er det jo ok, men slankepiller og pulver er ikke ok
høres bra it. Er ko likso livsstilsendring somskal til, ikke jojo-kurer
![]()
Du er like høy som meg men alikevel 3 kg mindre enn hva legen sa jeg skal veie![]()
Åhh, jeg vil også ned litt.. Forrige gang bikket jeg godt over 100, og denne gangen skal jeg stoppe på max 99!!![]()
Hehe, så stilig! Ikke ofte jeg finner damer som er like høye
Legen sier du skal veie 75 kg da? Det kommer jo an på beinmasse og muskelmasse og alt det der.. Men synes du virker motivert og sterk!![]()