I morgen!

• Trådstarter Trådstarter mrspurple
  • Opprettet Opprettet
Men jeg har jo en god beinbyggning sa hun så kan hende det er derfor ;)

Hehe, våkna sulten og gikk inn her nå :P pommfri hørtes digg ut :D *slafs* :)

Ja jeg måtte bare! :p Skal få gubben til å hente trimsykkelen min fra kjelleren i dag. Da har jeg ingen unnskyldning når den står klar og jeg ikke behøver å forlate huset for å trimme en gang :p Burde komme meg på treningssenteret og trene styrke en gang i blandt framover. Bare lite fristende med kvalme. Krysser fingrene for at det snart blir bedre!

app! Venter nr 3 :) 15.02

Ja jeg måtte bare! :p Skal få gubben til å hente trimsykkelen min fra kjelleren i dag. Da har jeg ingen unnskyldning når den står klar og jeg ikke behøver å forlate huset for å trimme en gang :p Burde komme meg på treningssenteret og trene styrke en gang i blandt framover. Bare lite fristende med kvalme. Krysser fingrene for at det snart blir bedre!

Ja er alltod greit å få frem apparatene så lenge man bruker dem :P hadde ellipse maskinen i stua og den samla bare klesvask :P haha, huff.. Men har fått meg step kasse så skal bruke den litt og trene låra :P

Ja er alltod greit å få frem apparatene så lenge man bruker dem :P hadde ellipse maskinen i stua og den samla bare klesvask :P haha, huff.. Men har fått meg step kasse så skal bruke den litt og trene låra :P

Ja ikke sant ;) Skal prøve å hente fram samvittigheten min når jeg ser den slik at jeg "må" :p Kunne tenkt meg stepkasse jeg også, må vel gå an å lage en sånn en av ett eller annet :)

ja det er bare å snekkre :P koster jo litt med en sånn kasse, men mannen hadde gavekort fra jobben som vi måtte bruke og da tenkte vi at den ikke tar noe serlig med plass, så den kan stå i stua.. :) brukes faktisk hver kveld nå :P får se hvor lenge det varer :P

Masse lykke til:) ja, det er vel slik at hvis en legger om til sunt kosthold er det jo ok, men slankepiller og pulver er ikke ok

;) høres bra it. Er ko likso livsstilsendring somskal til, ikke jojo-kurer;)

;) høres bra it. Er ko likso livsstilsendring somskal til, ikke jojo-kurer;)

Helt sant det ;) alt annet jeg har prøvd har funka, men gått opp mer enn nedgang i ettertid! Så prøvde kosthold for ei stund siden og det funka, men datt av det igjen :P

Da klarer du det igjen;) så lenge motivasjonen og viljen er der, så går det:) LYKKE TIL:) når kroppen din klarer å ruge frem et lite menneske, så klarer du å legge om livsstilen din;)

Lykke til, dette får du til :) jeg har motsatt mål - å ikke gå ned i vekt. Trenger de få kiloene jeg har :)

Termin 20. februar -14

Åhh, jeg vil også ned litt.. Forrige gang bikket jeg godt over 100, og denne gangen skal jeg stoppe på max 99!! ;)

Back
Topp