I morgen...

*IdaTherese*

Elsker forumet
... er permisjonsboblen over for denne gang. Da er det tilbake i 100% jobb, så kommer ikke til å ha mulighet til å være like aktiv på bv som før. Men kommer innom i ledige stunder[:)]

Blir rart å være borte fra lillesnupp.. men sånn er det nå bare...[:)]

Da må du ha en fantatsik dag tilbake på jobb [:)]
Jeg skal den 8.3 så ser det nærmer seg selv

ORIGINAL: BirgitteB

Da må du ha en fantatsik dag tilbake på jobb [:)]
Jeg skal den 8.3 så ser det nærmer seg selv

Tusen takk for det! [:)]
Nyt de siste perm-ukene![:)]

Og jeg begynner 23 februar. Så vi kommer etter [;)] Ha en super dag. Det blir nok bedre etter hvert [:D]

ORIGINAL: idahelene

Og jeg begynner 23 februar. Så vi kommer etter [;)] Ha en super dag. Det blir nok bedre etter hvert [:D]

Er jo litt trøst å høre at flere begynner etterhvert[;)] Tusen takk![:)]

Jeg begynner ikke før 23.05... syns det ikke er så lenge til jeg[8D]
Kos dere på jobb.... Gleder meg litt jeg også til å begynne igjen men blir litt rart også.

jeg har vært i jobb i snart 4 uker jeg [:D] Koser meg kjempemasse nå! 

ORIGINAL: BNE

Jeg begynner ikke før 23.05... syns det ikke er så lenge til jeg[8D]
Kos dere på jobb.... Gleder meg litt jeg også til å begynne igjen men blir litt rart også.

Jo, det er lenge til[;)] Ja, klart man gleder seg jo til å møte kollegaer og komme seg litt ut igjen. Men samtidig vemodig å ikke skulle være sammen med lilleplutt like mye som før.

ORIGINAL: IrenePirene

jeg har vært i jobb i snart 4 uker jeg [:D] Koser meg kjempemasse nå! 

Godt å høre![;)][:D]

ORIGINAL: BethinaogTheodor

Jeg starter opp 14.03, og jeg gleder meg masse[:)]

Bra du gleder deg[:)] Må ha sånn innstilling jeg og[:D]

synst det ikkje er lenge før eg skal begynne på jobb og det er i slutten av mai [8|][:)] hehe...
men tipper det blir litt godt å starte i jobb igjen, kos deg på jobb i morgen [:)]

Lykke til!!  :) :)   Blir kanskej både veldig rart og litt godt også..  :)    KLEM

ORIGINAL: BethinaogTheodor

Jeg starter opp 14.03, og jeg gleder meg masse[:)]

Jeg gleder meg og til å begynne på jobb, ganske mye egentlig! Men det er fordi dagene hjemme med småen i det siste har vært SYKT slitsomme... Blir rart å komme tilbake til jobb, er liksom skjedd masse endringer siden jeg gikk ut i permisjon, nye folk og alt.. Begynner 1.april jeg, skal ha 6 uker ulønna (gulp), så blir det jobb frem til den lange deilige skole-sommer-ferien ;)

Back
Topp