i morgen!!!

~knocked up~

Gift med forumet
i morgen flytter me så får ikkje sjangs til å vere her så mye.. vet ikkje når nettet er oppe å går i det nye huset heller.. men det er bestillt så håper ikkje det går mer enn ei uke!!
kommer nok sikkert til å prøve å snike meg innom å lese med mobilen eller noe sånt, men blir nok lite aktiv noen dager.. så viss eg ikkje skriver meg på noen dager så vil eg bare si
Ha en fin påske alle sammen

oi, spennende med flytting!! goood påske til deg også:)
kjenner forresten til sniking på mobilen, jeg gjør det nemlig hver natt når jeg ikke får sove[;)][:D]

ORIGINAL: lykkeligemeg

oi, spennende med flytting!! goood påske til deg også:)
kjenner forresten til sniking på mobilen, jeg gjør det nemlig hver natt når jeg ikke får sove[;)][:D]

hehe ikkje dumt...:) helt hektet på denne siden eg...

God påske til dere alle :D vi skal på hytta fra tirsdag til mandag, og den tia har jeg ikke nett, så da blir det spennende å lese alt etter påska :)

ORIGINAL: Happygirl84

God påske :)

Du får sende meg en mld om det er noe jeg skal oppdatere deg på vettu =)

fare for at det kan bli litt mas fra meg ja:) hehe.. tenkte på det.. "takk gud for at eg har sladre venner" hihi

God påske til deg og [:D] Lykke til med flyttinga [:D]

uff lettere sagt enn gjort, men bekkenet sier nok i fra om det er nok[:D] måtte bare inn her å se om det var skjedd noe nytt!! [:D]

Gratulerer med ny bolig! [:)] ble det det huset dere var å titta på eller? det du viste oss her inne..?

Masse lykke til med flytting, men husk og ikke bære for tungt![:)]

ORIGINAL: AMEførstegangs

God påske til deg og [:D] Lykke til med flyttinga [:D]

God påske til deg også og lykke til med flyttinga! [:)]

Back
Topp