i morgen skal jeg

Essmeralda

Forelsket i forumet
på tidlig UL....
jeg gruer meg kjempemasse, har jo hatt blødning [:(]
men likevell har jeg jo fått påvist at jeg fortsatt er gravid, men tørr liksom ikke tro på det før jeg har vært på UL....
(men jeg er shit-dårlig form da, så sånn sett burde jeg være gravid)

åååååååååå, både gruer meg og gleder meg til morgedagen er over!

ORIGINAL: ElinR

masse lykke til på uL!!! skjønner du både gruer og gleder deg, krysser for at alt er bra[:D][:D][:D][:D]

masse lykke til på uL!!! skjønner du både gruer og gleder deg, krysser for at alt er bra[:D][:D][:D][:D]

masse lykke til i morgen....

hvor langt er du på vei nå da???

kommer til å være et flott friskt hjerte som dundrer som bare det... gleder meg til oppdatering..

klemklem

ORIGINAL: *justme *

masse lykke til i morgen....

hvor langt er du på vei nå da???

kommer til å være et flott friskt hjerte som dundrer som bare det... gleder meg til oppdatering..

klemklem

strax 8 uker [:)]

er bare så redd for at det skal være noe galt siden jeg blødde.....

men håper virkelig du har rett [:)]

jeg er evig optimist... jeg begynte å blø dagen før min tidlige ul når jeg var gravid... kom til på volvat for haste ul innen 2 timer.. verste to timene i mitt liv.. så kjenner på følelsen...

det gikk superfint.. og gutten på avataren styrte på inni der... så er optimist for deg oxo..

klem

Lykke til på UL - jeg har en følelse av at alt er strålende med lille i magen[:)]

Slenger meg på her...
Masse masse lykke til

MAsse lykke til!

sign[:)]

Back
Topp