I morgen skal det shoppes!!!:D

~Blikk~

Elsker forumet
Det er tilbud på babybutikken på Nordby i morgen, så nå skal det kjøpes inn både vogn, bilstol, vippestol og tripptrapp, wæææ! Skummelt men veldig moro!!!
Jeg har vært over i dag for å sjekke utvalget, så i morgen står jeg klar når de åpner til å kaste meg over tilbudene som ei hormonell kjærring på tur(med svigermor på slep for å bære)
 
æ å vil!!  (men litt langt å kjør fra trøndelag ;p)
 
Heldig som bor så nært Nordby senteret! Kos deg masse på shopping!!! 
 
Blir rart å få babyting i hus igjen, men veldig fint å kunne handle når det er -40%!
 
Oiiii, er det 40% på alt av utstyr?
 


Babylykke81 skrev:
Oiiii, er det 40% på alt av utstyr?


Ja, når de åpner, men resten av dagen har de 30% på alt og en del andre tilbud... 
Så føler ikke vi har råd til å la være å kjøpe en del av de dyre tinga. 
 


Anik skrev:
ohhhh elsker salg, kjenner jeg er litt missunelig nå!! Skal til sverige på mandag, det var jo skikkelig dårlig timing, synes jeg... Men kos deg masse på salg, gleder meg sånn til å handle babyting igjen det er så koselig:)


Æsj, det var utrolig dårlig planlagt, tenk hvor tom butikken er på mandag a! Er redd det blir fult kaos der... Men satser på at ingen andre enn meg og svigermor kommer
 
Å så heldig! Merker at akkurat nå savner jeg østlandet.... Kos deg med shoppingen iallefall :-)
 


Anik skrev:


Frøken Muffin skrev:


Anik skrev:
ohhhh elsker salg, kjenner jeg er litt missunelig nå!! Skal til sverige på mandag, det var jo skikkelig dårlig timing, synes jeg... Men kos deg masse på salg, gleder meg sånn til å handle babyting igjen det er så koselig:)


Æsj, det var utrolig dårlig planlagt, tenk hvor tom butikken er på mandag a! Er redd det blir fult kaos der... Men satser på at ingen andre enn meg og svigermor kommer


Hehe ja den er nok skrapa når jeg kommer:P Men blir ikke noe baby handling på meg enda..venter litt:) Ja blir nok bare deg og svigemor tenker jeg, lov å håpe da


Evig optimist, så jeg skal leve i håpetHadde ikke kommet til å handla enda jeg heller hvis det ikke var for dette salget, har ikke råd til å la være.
 
Back
Topp