I morgen må jeg fortelle det til sjefen..

Lulu_

Flørter med forumet
Januarlykke 2020
Sitter og syker meg opp til å fortelle om graviditeten til sjefen i morgen[emoji28] Er ikke særlig bekymret for reaksjonen hennes egentlig, da ledelsen allerede for et år siden snakket om å ansette en person til, pga økende arbeidsmengde og pga at de var forberedt på at jeg er i riktig alder for familieforøkelse snart, uten at jeg har gitt noe inntrykk av at jeg hadde babyplaner. Så sånn sett tror jeg bare de blir glade på mine vegne på jobb. Problemet er vel egentlig at jeg er bare 4+5 i morgen, og jeg er så redd for at dette fortsatt kan gå galt. Ville helst ventet litt lenger med å fortelle det til andre, men siden jeg jobber på dyreklinikk med røntgen så og si hver dag, blir jeg nødt til å si det nå.. Vet jeg kommer til å bli så lei meg hvis det skulle gå galt, og da har jeg ikke lyst til å snakke om det med de på jobb! Det blir nok noen lange uker frem til uke 12[emoji85]

Skulle det gå galt så vil du jo da også få støtte og forståelse fra de du jobber med hver dag. ikke så galt det heller. lykke til

Takk[emoji173]️ vet det er størst sjanse for at det går bra, men føler det er dårlig karma å juble for tidlig[emoji28]

Absolutt, men noen ganger er det forhold utenfor som gjør at man må fortelle tidligere likevel

Det går nok bra! Men skjønner at du gruer deg. Jeg begynte i ny jobb i sept og hadde denne samtalen med sjefen forrige uke 4+1 fordi legen ville sykemeldte meg frem til jeg var over 12 uker, siden jeg har mistet 3 ganger tidligere. Ikke kult å ha den samtalen med sjefen, men han tok det kjempe fint og ønsket meg all lykke.
Lykke til! :)

Ja, nei det er ikke lett det der. Hun tok det heldigvis veldig fint og ble veldig glad på mine vegne[emoji4] tror dessverre hun sliter med å få barn selv, så får jo nesten dårlig samvittighet av å komme med sånne nyheter da☹️ men det var godt å få snakket om det, og hva slags tilrettelegginger som trengs på jobb sånn at jeg slipper å håndtere farlige medisiner og være med på røntgen og sånne ting. Ganske lettet nå[emoji4] Og det føles plutselig litt mer virkelig når noen andre vet det[emoji4]

Back
Topp