I morgen i morgen

Shauri

Forumet er livet
VIP
Har jeg bestilt sove lenge! Mannen min skal stå opp med ungene. Har tatt opp melk fra frysen i tilfelle jeg blir sovende så lenge at det blir aktuelt for han å gi Daniel på flaske. Så nå tar jeg kveld og gleder meg til en sløv morning!

Det fortener du!!! :)

Soooov godt!!! Og om du ikke får sove kan du jo iallfall ligge og hvile langt utover morningen! ;)

I morgen skal vi stå opp alle sammen når vesla våkner og kjøre til hytta når hun skal ha sin første blund i 10-tiden :)

Våknet ferdig uthvilt for et kvarter siden. Og har fått opp Daniel for amming. Han fikk ikke til å drikke fra flaske.

hehe, ble ikke veldig sen morgen altså? :p

Våknet ferdig uthvilt for et kvarter siden. Og har fått opp Daniel for amming. Han fikk ikke til å drikke fra flaske.

Høres kjent ut... Får du slappet av igjen etter amming da?

Har fått meg en god dusj og spiser nå frokost med storebror mens Daniel leker i babygymmen. Og mannen sover ;)

Hehe... :D Høres ut som en god morgen uansett da!

Så deilig :DGodt å få sovet ut litt :)
Her sto vi opp rett over halv-åtte i dag, og det er tidlig her i heimen :p;)
Asle pleier å være et lite murmeldyr akkurat som mamma'n og drøye til halv-ni/ni.. Deilig tid å stå opp på :D Men nå begynner det å bli så lyst på soverommet at han stadig er tidligere på'n. Ser frem til sommertid ;) hihi

Så deilig :DGodt å få sovet ut litt :)
Her sto vi opp rett over halv-åtte i dag, og det er tidlig her i heimen :p;)
Asle pleier å være et lite murmeldyr akkurat som mamma'n og drøye til halv-ni/ni.. Deilig tid å stå opp på :D Men nå begynner det å bli så lyst på soverommet at han stadig er tidligere på'n. Ser frem til sommertid ;) hihi
Samme tendensene her, og her er det lyst døgnet rundt på sommeren:eek:

Samme tendensene her, og her er det lyst døgnet rundt på sommeren:eek:

Glad det ikke er no midnattsol her, men når det er sagt, så er jo ikke natta lang her heller, så det er lyst når han må legge seg og lyst når vi står opp her også snart..

Så deilig å få sove lenge:-)

Back
Topp