I morgen er det skole

SillyDilly

Forumet er livet
GruGleder meg veldig jeg! Heldigvis begynnre jeg ikke før 11 da og det er sååå digg! Men må j olevere mini i bh uanz da, så må jo opp i rimelighetens tid[:D] Hehe...

Lykke til!! Går sikkert kjempefint![:)]

Så spennende og skummelt. Blir nok kjempe bra. HVa var det du skulle begynne på igjen?[:)]
Går det bra med mini i b.hagen?

ORIGINAL: LeneChr

Så spennende og skummelt. Blir nok kjempe bra. HVa var det du skulle begynne på igjen?[:)]
Går det bra med mini i b.hagen?

Går kjempe bra i barnehagen:D Skal begynne på barn og ungdom! Så får visst vi gratis skolebøker[:D][:D]

Så flott!! Har fagbrev i b-u arbeider selv, så si i fra hvis det er noe du lurer på[:)]

ORIGINAL: LeneChr

Så flott!! Har fagbrev i b-u arbeider selv, så si i fra hvis det er noe du lurer på[:)]

Det kan du regne med at jeg gjør hvis jge står fast ja[:D][:D] *sparer på denne tråden som bevis hvis du angrer* hihih

*fniiiis*

Nå er det sånn ca 10 år siden (OMG tiden flyr) siden jeg gikk på skole, så får se hvor mye teori jeg husker. Hehe[:D]

Lykke til!![:)]

ORIGINAL: Mamma24*

Så spennende, lykke til[:)]

Kos deg på skolen i morgen sillydilly[:)]

Åå, så spennende da! Masse lykke til, det kommer til å gå kjempe bra!!![:D][:D]

Lykke til i morra!!! [:D][:D]

Det kommer til og gå så fint [:)]
Lykke til!

Masse lykke til!!

ORIGINAL: Suki

Lykke til i morgen silly! Må oppdatere oss når du kommer hjem da! [:)]
Har junior vært i barnehage lenge nå eller?

Vi begynte på tirs[;)] Blir liksom 1 ordentlige dagen i morra !Huff kjenner nervene kommer nå ja[&o] skummelt å begynne der. Så er alle yngre enn meg også. Men, men er vell 1 dagen som er verst[8|]

Back
Topp