I morgen er dagen....

Linka

Gift med forumet
I morgen skal spiralen inn. Har valgt hormonspiral og håper at jeg tåler det. Blir spennende og se.
Klemmer fra meg

Vet heller ikke det, men må prøve. Veninnda mi var veldig fornøyd ihvertfall så jeg håper jeg blir det også.
Klem

AAAAUUUU...en gang å aldri mer!!Lykke til-håper dere tåler den mer en meg...etter 1 år med blødninger og gjentatte livmorbetennelser gav jeg opp..

Skjønner deg godt jeg. Ikke morro med masse blødninger og vondt. Håper det går bedre for meg.
Klem

Ville bare fortelle at den har jeg også valgt. For andre gang! Var storfornøyd! Hadde sjelden mensen, og når den var, var det beskjeden blødning. Greit å sette inn, litt plunder å få ut. Ble gravid kort tid etter å ha tatt den ut!

Lykke til i morgen!

Hei alle sammen !!!

Ble ikke spiral på meg idag. Legen som bare er fastlege og ikke gynekolog ville ikke sette den inn før det var gått 12 uker. Han var redd for og stikke hull på livmora. Det er jo greit nok, men han annbefalte en annen form for spiral. Den man setter i armen.

Slik funker det : Man bedøver armen og lager et lite snitt. Inn der fører man to små rør og plasserer dem i V form. Så syr man igjen og That`s it !!
Funker på samme måte som spiralen og er like sikker.

Så jeg vandret ut av legekontoret og gikk på apoteket med resept på dette vidunderet. Den 8 mars kl 09.00 skal jeg under kniven.... hehehe..
Dagen før bursdagen min. Gleder meg litt for det virker mindre skremmende og ha den i armen enn oppi musa.
Klem

Ble ikke spiral på meg idag. Legen som bare er fastlege og ikke gynekolog ville ikke sette den inn før det var gått 12 uker. Han var redd for og stikke hull på livmora. Det er jo greit nok, men han annbefalte en annen form for spiral. Den man setter i armen.

Slik funker det : Man bedøver armen og lager et lite snitt. Inn der fører man to små rør og plasserer dem i V form. Så syr man igjen og That`s it !!
Funker på samme måte som spiralen og er like sikker.

Så jeg vandret ut av legekontoret og gikk på apoteket med resept på dette vidunderet. Den 8 mars kl 09.00 skal jeg under kniven.... hehehe..
Dagen før bursdagen min. Gleder meg litt for det virker mindre skremmende og ha den i armen enn oppi musa.
Klem

Heisann! Den som du har i arma hadde jeg også tenkt på, virker helt genialt da!! ... har prøvt p-piller og tåler det ikke, har prøvt spiral men den grodde fast, og nå viser det seg at de hormonene som er i den stanga du setter i arma tåler jeg ikke heller.Surt ja!! så nå blir det baby-comp i stedet![:D]

Oi.. Det var spennende.. Men jeg er nok litt for pysete.. (Haha, etter DEN fødselen liksom!!) Men av nysgjerrighet, hva kosta det? 

Gynekologen jeg var hos for noen år siden sa det er veldig mye hormoner i den pinnen. Bare så dere vet det. Jeg ville ha den men tålte ikke p-sprøyta og denne var det lika mye i sa han.
Og han går under byens beste i Stavanger. Ligger på Madla for dere som vet hvor det er [;)]

Den koster nesten 1300 kr lindaen. Og det er en del penger, men som legen sa er det en av de billigste prevansjonsmiddlene på sikt.
Klem

Back
Topp