I morgen den dag.. =D

Eldorado

Forumet er livet
Kjenner jeg gleder meg litt til i morra!
Skal på sykehuset på Kongsvinger å få akupunktur i morgen kveld, og jeg håper jeg er en av de som får skikkelig effekt med en gang :o) Skal også bli strippet litt ( I hvertfall etter hva jeg har blitt lovet) så er jeg moden og heldig så kan det jo hende det blir bebis til helga :)

Men jeg har mine tvil da... jeg har aldri hatt særlig virkning av denna strippinga før :)
Er det flere som har prøvd akupunktur? Veit Dramadama har prøvd..
Evt hvor mange ganger fikk du satt nåler før du fødte? :)

Sender deg en skikkelig lykke til fra meg!!! Jeg skal høre om det hos jordmor i dag!! 

I følge forskning er det babyen som bestemmer når den skal ut, Og det er både mor og far sine gener som har betydning i forhold til svangerskapsgener.. Min mann lå i lagen i 3 uker på overtid. Trenger litt modning her

Miriamsmams skrev:
Sender deg en skikkelig lykke til fra meg!!! Jeg skal høre om det hos jordmor i dag!! 

I følge forskning er det babyen som bestemmer når den skal ut, Og det er både mor og far sine gener som har betydning i forhold til svangerskapsgener.. Min mann lå i lagen i 3 uker på overtid. Trenger litt modning her

Åh, det har jeg aldri hørt før :) Uten om at det er babyen som bestemmer selv når den vil ut da, det veit jeg selvfølgelig :) Men jeg skal ikke gå overtid denne gangen pga at stort barn og komplikasjoner forrige fødsel. Så om jeg klarer å god snakke litt med han, så han kommer gjør det ikke noe. Dessuten så er det bare positivt å bli mer moden for din egen del :)

Det går heeelt sikkert i orden tenker jeg! Håper du også kommer inn til akupunktur fort :)

Jeg begynner med akupunktur på fredag å krysser fingrene for at det skal ha god effekt... Har brukt mye akupunktur før, (i andre sammenhenger) med god virkning, så håper på det samme no :) Lykke til :)

Jeg fikk akupunktur nå og med førstemann. Var to ganger med første, og tre ganger nå. Men de to første akupunkturtimene hadde jeg før nyttår og da satt hun ikke de mest effektive nålene, de i korsryggen. Ville jo ha bebis i 2012 helst... Men siste gangen satt hun i korsryggen også, og jeg fødte et og et halvt døgn etterpå. Husker ikke med første, men tror ikke det var så lenge etter der heller. Lykke til;)

Uff.. Om det er mor og far som bestemmer, så beklager jeg, "kjære meg", for jeg var inne 14 dager ekstra.. Skulle planlagt livet litt bedre før jeg fant ut at jeg ville ta innbo i min mor i 14 dager over tiden..! Mannen min ble tatt med keisersnitt en uke før tiden, siden moren var 42, og hadde blødning på natten. ..men jeg tror ikke keisersnittgenet er så veldig sterkt..;O)

Trultum skrev:
Uff.. Om det er mor og far som bestemmer, så beklager jeg, "kjære meg", for jeg var inne 14 dager ekstra.. Skulle planlagt livet litt bedre før jeg fant ut at jeg ville ta innbo i min mor i 14 dager over tiden..! Mannen min ble tatt med keisersnitt en uke før tiden, siden moren var 42, og hadde blødning på natten. ..men jeg tror ikke keisersnittgenet er så veldig sterkt..;O)

Keisersnittgenet har mye å si:) 

Neida,, spurte jormor om det faktsik i dag . Og hun sa at jeg skulle ikke tenke så mye på det med genene, hun ville tro at det var jeg som bestemte mest likevel.. (De jordmødrene sier sikkert sånn bare til oppmuntring:) 

Back
Topp