I Morgen ! :D

Tina pusen

Gift med forumet
Har Vi ei 2 Åring i hus :D :D

Tiden går så utrolig fort, nesten litt for fort syns jeg da.

Men blir morro, så til helga blir det full bursdags fest, gruer seg litt.
18 Pers skal inn i vår leilighet på 82 kvm. :P

Måtte bare jule litt for tutti fruttin min <3

Gratulerer med en 2åring i hus. :D

Gratulerer med en to åring :) Der hvor det er hjerte rom er det hus rom og jeg tipper bursdagbarnet kommer til å få det tipp topp uansett :) Kos dere masse :)

Tusen takk snupper :D Selskapet blir ikke før til helgen igjen, men ho skal være på barnepassen når jeg trener, så ho får lekt med litt barn :D :D
Har ikke kommet inn i bhg enda :(

Tusen takk snupper :D Selskapet blir ikke før til helgen igjen, men ho skal være på barnepassen når jeg trener, så ho får lekt med litt barn :D :D
Har ikke kommet inn i bhg enda :(

Å,har ho ikke fått plass enda? Shit.. vet ikke hva jeg hadde gjort da.. heldigvis er foreldrene mine pensjonert,så de kunne jo hjulpet til.. og så måtte vel mannen tatt ut gradert permisjon en dag her og en dag der. Uff,håper hun får plass til høsten da.
Og gratulere forresten :)

Sent from my LT15i using BV Forum mobile app

Å,har ho ikke fått plass enda? Shit.. vet ikke hva jeg hadde gjort da.. heldigvis er foreldrene mine pensjonert,så de kunne jo hjulpet til.. og så måtte vel mannen tatt ut gradert permisjon en dag her og en dag der. Uff,håper hun får plass til høsten da.
Og gratulere forresten :)

Søkte henne inn i desemer, for jeg hadde god bruk for kontantstøtta.
Så nå står ho på venteliste, så fort det blir ledig å det er hennes tur, så kommer ho inn.
Jeg håper inderlig at det skjer før høsten :/

Jeg er hjemmeværende så det går jo greit, men ho trenger det så sårt.

Skjønner.. greit å få plass så du kan jobbe også kanskje? Blir hvertfall mer penger av det enn kontantstøtte. (Regner med du ikke jobber siden hu ikke har plass?)

Gratulerer med 2 åringen :)

Back
Topp