I morgen blir jeg tobarnsmor:)

lulu81

Glad i forumet
Ja i morgen tidlig kl halv sju skal vi møte opp på sykehuset. Da blir det KS og vi blir tobarnsforeldreemoticon

Det er supermerkelig å vite at i morgen skjer det, vi gleder oss masseemoticon

Så spennende da! :)

Masse lykke til i morgen emoticon

Åh, så moro! :D
Gratulerer så mye som kommende tobarnsmor, og lykke til i morgen! :)
Tok planlagt KS selv med sistemann, og det gikk så fint, så! :)

Så artig og spennende da!! Gratulerer på forhånd! Og masse lykke til!

Masse lykke til :))))))))

Ja, det er en utrolig spesiell følelse dagen før! Spesielt siden du må dusje med hibiscus og sette ditt eget Klux (det var vanskelig syntes jeg). Men selve KS var en flott opplevelse og jeg hadde ikke noe vondt hverken før, under eller etter. Grudde meg til å sette epiduralen, men det kjente jeg ikke en gang... Hadde også veldig lite smerter dagen etter og var oppe og gikk samme kveld. Håper du får en like flott opplevelse med planlagt KS som jeg gjorde! GLED DEG! Lykke til!

Sååå spennende!! Masse lykke til!

Masse lykke til:)

Fru Riskorn skrev:
Ja, det er en utrolig spesiell følelse dagen før! Spesielt siden du må dusje med hibiscus og sette ditt eget Klux (det var vanskelig syntes jeg). Men selve KS var en flott opplevelse og jeg hadde ikke noe vondt hverken før, under eller etter. Grudde meg til å sette epiduralen, men det kjente jeg ikke en gang... Hadde også veldig lite smerter dagen etter og var oppe og gikk samme kveld. Håper du får en like flott opplevelse med planlagt KS som jeg gjorde! GLED DEG! Lykke til!

Hehe, Hibiscrub du meina? Trur hibiscus er ein blomst : P

Men ja, må vere utrulig spennande å vite akkurat kortid det skjer! Hadde sjølv ingangsetting, var rart å legge seg dagen før og vite at neste dag skulle fødselen begynne.. :)

Back
Topp