I morgen 29 er det

~Lille lilla Snodig~

Elsker forumet
ULTRALYD  å herregud å spent jeg er.  He he drømte i natt at jeg fikk trillinger en jente og to gutter!  Det hadde kansje vært litt volsomt men, he he, tar i mot med åpne armer her[:D].

Det er så deilig at jeg er gravid igjen for på mandag skulle lille Jardar vært 1 år[&o]. og tror det hadde blitt enda vanskeliger enn det blir, om jeg ikke var gravid.[8|][:(]

Blir litt skuffa over familien.[8|]  Sambo spurte moren sin om hun kunne bake en kake til markeringen. Vi skal til dem i påsken.  Det er 43mil fra oss.  "Markeringen av hva da?"  hadde hun sagt.  Syntes det er litt rart at de ikke tenker på barnebarnet sitt, selv om han ikke lever.[:(] 
 Svigers har selv mistet ei jente etter bare en uke de også, derfor syntes jeg det er så rart at de aldri vil snakke om Jardar.  hmm [&o]

Skjønner at du blir litt skuffa ja, hadde selv blitt det!! Men kanskje siden de har mista selv at det er et veldig ømt punk, noe de helst ikke vil tenke på[8|][:)]?

Lykke til på UL da, blir spennende å se sikkert, gleder meg selv til den tid kommer!!![:)]

ORIGINAL: *Andrea*

ULTRALYD  å herregud å spent jeg er.  He he drømte i natt at jeg fikk trillinger en jente og to gutter!  Det hadde kansje vært litt volsomt men, he he, tar i mot med åpne armer her[:D].

Det er så deilig at jeg er gravid igjen for på mandag skulle lille Jardar vært 1 år[&o]. og tror det hadde blitt enda vanskeliger enn det blir, om jeg ikke var gravid.[8|][:(]

Blir litt skuffa over familien.[8|]  Sambo spurte moren sin om hun kunne bake en kake til markeringen. Vi skal til dem i påsken.  Det er 43mil fra oss.  "Markeringen av hva da?"  hadde hun sagt.  Syntes det er litt rart at de ikke tenker på barnebarnet sitt, selv om han ikke lever.[:(] 
Svigers har selv mistet ei jente etter bare en uke de også, derfor syntes jeg det er så rart at de aldri vil snakke om Jardar.  hmm [&o]

Beklager at jeg spør...men har du født og så mistet? Uff jeg fikk helt gåsehud jeg nå [:(] 

Forstår veldig godt at du er skuffet. Jeg har en nydelig engeltantebarn som vi ikke fikk oppleve smilet til.. men vi tenker faktisk veldig ofte på henne likevel! Hun er her hver jul, påske, bursdagen hennes osv. Men også en vanlig hverdag.

folk reagerer jo forskjellig. synes du er veldig flink til å holde på minnene, og det føles jo riktig for deg, mens for andre er det bedre å legge det bak seg og ikke snakke om det i full åpenhet. men enig med deg at svigers burde visst bedre.....

Back
Topp