elink
Elsker forumet
...ei lita berte!!! Og hun var helt perfekt[:D] Lå helt i ro da hun skulle måles, tror hun sov, det pleier å bli liv litt sent på morgenen, det merker jeg når jeg er på jobb, og det passet jo veldig bra med UL, for jeg kom inn kvart over ni, jordmor fikk tatt målene hun skulle, og etterpå ble det liv ja! Hun lå og sparket og slo rundt seg[:D]
Jordmor var ikke 100% sikker på kjønnet, men VELDIG... Og det er godt nok for meg... Kjøpte litt rosa med en gang jeg kom ut derfra.
Og terminen er flyttet igjen!!! Legen flyttet den først fra 4. sept. til 31. august, og jordmor flyttet den fra 31. august til 27. august... Men jeg flytter ikke fra september!!!!!! Det betyr også at jeg er 19 uker i dag[:D][:D]
Jordmor var ikke 100% sikker på kjønnet, men VELDIG... Og det er godt nok for meg... Kjøpte litt rosa med en gang jeg kom ut derfra.
Og terminen er flyttet igjen!!! Legen flyttet den først fra 4. sept. til 31. august, og jordmor flyttet den fra 31. august til 27. august... Men jeg flytter ikke fra september!!!!!! Det betyr også at jeg er 19 uker i dag[:D][:D]

Gratulerer nok en gang!