I magen min bor det....

elink

Elsker forumet
...ei lita berte!!! Og hun var helt perfekt[:D] Lå helt i ro da hun skulle måles, tror hun sov, det pleier å bli liv litt sent på morgenen, det merker jeg når jeg er på jobb, og det passet jo veldig bra med UL, for jeg kom inn kvart over ni, jordmor fikk tatt målene hun skulle, og etterpå ble det liv ja! Hun lå og sparket og slo rundt seg[:D]

Jordmor var ikke 100% sikker på kjønnet, men VELDIG... Og det er godt nok for meg... Kjøpte litt rosa med en gang jeg kom ut derfra.

Og terminen er flyttet igjen!!! Legen flyttet den først fra 4. sept. til 31. august, og jordmor flyttet den fra 31. august til 27. august... Men jeg flytter ikke fra september!!!!!! Det betyr også at jeg er 19 uker i dag[:D][:D]

Gratulerer med en berte i magen[:D] Ikke flytt,må bare bli[:D]

ORIGINAL: *BekkiBjarnoll*

Gratulerer med en berte i magen[:D] Ikke flytt,må bare bli[:D]

Gratulerer så meget [:D]
nei du må ikke flytte fra oss... må være her sammen med oss vettu [;)]
hadde ikke blitt det samme her inne uten Elink [;)]

Gratulerer med en liten jente i magen...!!!

Haha, egentlig burde det jo være litt stas å være lenger på vei enn man tror, men ikke når jeg vipper mellom to måneder og to forum her[:D] Ingenting imot august assa, men jeg har ikke vært noen andre steder enn september, og nå er jeg jo snart havveis, kan ikke bare bytte da, og hvertfall ikke når man blir såpass knyttet til jentene her[:)]

Gratulerer så mye[:D] Hærlig med ei lita prinsesse[:D]

Gratulerer med prinsesse i magen, og ikke minst 19 uker!

Får vi se bilder av det du kjøpte eller?

ORIGINAL: Ønsker sin egen

Sign.

Gratulerer med berta! ;)[;)]

Jeg er så dårlig på å skjønne åssen jeg legger ut bilder her, men i løpet av kvelden ligger både rosa klær og UL-bilder på bloggen min[:)]

Hurra:) Gratulerer med jente..
Glad for at du blir hos oss, gjett om vi har vært spente i dag da...

Gratulerer med en liten jente [:D]

Stemmer jo veldig godt med all kvalmen din også det. Er formen din forresten bra nå?

WEEEEE - grattis med ei lita prinsesses [:D][:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: hildus78

Sign.

Så flott med en liten berteprinsesse!!
og nei, du skal ingen steder! Home is where the heart is! [:)]

ORIGINAL: Hello_Cupcake

Gratulerer med en liten jente [:D]

Stemmer jo veldig godt med all kvalmen din også det. Er formen din forresten bra nå?

Har begynt å merke til MORGENKVALMEN... Ferdig med døgnet rundt spying. Men kaster opp litt stort sett hver morgen, men det er ikke like ille lenger, føler meg frisk og rask resten av dagen[:)]

Gratulerer nok en gang!
Lillefrøken gleder seg til å få en venninne i slutten av august[:D]

Back
Topp