I`m in love

snuppeknupp

Forelsket i forumet
I mitt nydelige syvdelte embryo som akkurat nå surrer rundt inne i livmoren min og lurer på om det i det hele tatt har lyst til å ta steget mot videre eksistens. Dette blir spennende. [:D]

Lykke til som ruger[:D]Krysser fingrene for at det blir positiv test om noen uker[:)][:D]

ORIGINAL: GunnElin

ORIGINAL: ..Lykke..

Lykke til som ruger[:D]Krysser fingrene for at det blir positiv test om noen uker[:)][:D]

Håper det finge egget blir til en nydelig baby[:)]

Lykke til med rugingen[:D]

ORIGINAL: SkattIMagenMin

Håper det finge egget blir til en nydelig baby[:)]

Lykke til med rugingen[:D]

sign[:)]

Lykke til, håper det går bra!!!

ORIGINAL: snuppeknupp

I mitt nydelige syvdelte embryo som akkurat nå surrer rundt inne i livmoren min og lurer på om det i det hele tatt har lyst til å ta steget mot videre eksistens. Dette blir spennende. [:D]

Jeg er så enig så enig [:D]
Er forelsket selv i mitt lille embryo som jeg håper klamrer seg fast i livmoren min. Spiser fersk ananas til den store gullmedaljen nå [:)]

Lykke til som ruger og håper de neste ukene går fort.

Lilleliss og AnnL, håper det samme for dere [:D], blir gøy å være i samme terminklubb selv om mine svangerskap har for vane å være over i løpet av uke 36 [8|]

Visste forresten ikke at fersk ananans skal være så bra..

Lykke til som ruger...føler det samme for embryoet hos meg...her er det snart 1 dag igjen til test...[8D]

ORIGINAL: Anne L

Ååååååå[:)] Håper det bestemmer seg for å bli værende i ni måneder til! Lykke til med ruginga[:)]

Chizza03; så spennende! Da krysser vi for positiv test i morgen, hvordan er magefølelsen?

ehh...mente 1 dag fra i morgen...testdag på fredag....oioioi...magefølelsen sier pos test siden mandag...
hi hi hi hi[:)]

ORIGINAL: Cizza03

Chizza03; så spennende! Da krysser vi for positiv test i morgen, hvordan er magefølelsen?

ehh...mente 1 dag fra i morgen...testdag på fredag....oioioi...magefølelsen sier pos test siden mandag...

hehe, jeg skjønner ikke hvordan noen orker å vente med testingen, jeg er testoman. Jeg kommer antagelig til å teste første gang på dag 8[8|]

hehe, jeg skjønner ikke hvordan noen orker å vente med testingen, jeg er testoman. Jeg kommer antagelig til å teste første gang på dag 8[8|]

har blitt skuffet mange ganger og mistet en gang...så tørr nok ikke å teste for tidlig...
er godt å gå å håpe og kjenne på den gode følelsen så lenge man kan....hi hi hi[;)]

har blitt skuffet mange ganger og mistet en gang...så tørr nok ikke å teste for tidlig...
er godt å gå å håpe og kjenne på den gode følelsen så lenge man kan....hi hi hi[;)]

Det har blitt kastet bort ett pr tusenlapper i negative tester her også opp igjennom, men likevel klarer jeg ikke legge av meg uvanen[8D]. Trist at du har mistet, det har jeg heldigvis sluppet hittil. Når man har vært gravid tidligere tror jeg at man stort sett kjenner igjen symptomene godt nok til å vite om det har klaffet eller ikke... Sånn var det for meg sist.

Lilleliss og AnnL, håper det samme for dere [:D], blir gøy å være i samme terminklubb selv om mine svangerskap har for vane å være over i løpet av uke 36 [8|]

Hadde vært kjempe gøy å komme i samme termin forum da. Håper det blir positiv test på mange her de neste ukene.

På topptrådene her inne så finner du tips til rugetiden, der leste jeg at det er lurt å spise fersk ananas. Søkte på nettet, og der stod det at fersk ananas hjelper egget å feste seg. Så jeg skal spise masse ananas frem til søndag, da har forhåpentligvis egget festet seg. Skader jo ikke å prøve da, er jo kjempe godt [:D]

ORIGINAL: lille liss

Hadde vært kjempe gøy å komme i samme termin forum da. Håper det blir positiv test på mange her de neste ukene.

På topptrådene her inne så finner du tips til rugetiden, der leste jeg at det er lurt å spise fersk ananas. Søkte på nettet, og der stod det at fersk ananas hjelper egget å feste seg. Så jeg skal spise masse ananas frem til søndag, da har forhåpentligvis egget festet seg. Skader jo ikke å prøve da, er jo kjempe godt [:D]

nå er mannen satt på saken [8D]

ORIGINAL: lille liss

nå er mannen satt på saken [8D]

Mannen min kjøpte med to hele til meg i dag, har allerede spist en... Er på rugedag tre... hehe...

Back
Topp