I`m HOT!!

Citrine

Forumet er livet
Augustlykke 2015
hehe altså..varm,til di grader!!
hadd så vanvittig med kraftige kynnere i dag, uvel i hele kroppen nå i kveld og ildrød i kinnene og nesen ( ! ) av ale plasser[:D]
jaja bare det hjelper på med modning så[:)]
dessuten tror jeg noen har vært å bytta legger med meg..for disse kjenner jeg ikke igjenn lengre!!!!  hehe

Hehe, du er ikke den eneste som er hot for tiden...[:D]
Jeg ligger oppå dyna med vinduet oppe...

hadd så vanvittig med kraftige kynnere i dag, uvel i hele kroppen nå i kveld og ildrød i kinnene og nesen ( ! ) av ale plasser
jaja bare det hjelper på med modning så
dessuten tror jeg noen har vært å bytta legger med meg..for disse kjenner jeg ikke igjenn lengre!!!! hehe

Signerer denne!!!! Mange som snakker om sokke-monsteret... Men her tror jeg jaggu det har kommet et legg-monster og tatt leggene mine!!!! [8D][8D]
Hahahaha[:D][:D]

ORIGINAL: Camilla81

hadd så vanvittig med kraftige kynnere i dag, uvel i hele kroppen nå i kveld og ildrød i kinnene og nesen ( ! ) av ale plasser
dessuten tror jeg noen har vært å bytta legger med meg..for disse kjenner jeg ikke igjenn lengre!!!! hehe

Signerer denne!!!! Mange som snakker om sokke-monsteret... Men her tror jeg jaggu det har kommet et legg-monster og tatt leggene mine!!!! [8D][8D]

hehe ja sier det samme[:D][:D]

ORIGINAL: Chisme

du kjenner du blir helt varm og rar i hele kroppen sammen me kynnerne mener du eller..? har fått d der de siste dagene nå i hvert fall... skikkelig rart!

ja når dem starter så brenner huden min opp..kanskje det er det som heter at "fravide kvinner gløder så fint" hehe [:D]roet seg litt ned nå,er vel en time siden siste kynner så.
nei kanskje det er noe med å bli heit på slutten når kynnerene tar seg opp?[8|] hmm..

ORIGINAL: Lm81*Høygravid*

[8D]

I tillegg til å være varm har jeg også oppdaga at leppene mine har litt blå farge på en måte... Ser nesten ut som jeg har spoist blåbær... he he.. [:)]

hihi..hmm jeg spiste blåbær ..var blå jeg også[8D],kan vel ikke vite da om det var bæra eller noe annet heheh huff [:D]

Signerer på begge!
Føler meg som en oppblåst ballong.....og varm som fy!

ORIGINAL: nå blir vi 3

Huff, jeg må nesten le litt, det er jammen meg rart hvor mye som skjer i kroppene våre... Herlighet assa[8D]

Ja, det er masse som skjer med kroppene våre

ORIGINAL: nå blir vi 3

Huff, jeg må nesten le litt, det er jammen meg rart hvor mye som skjer i kroppene våre... Herlighet assa[8D]

Ja, det er masse som skjer med kroppene våre

hehehe [:D][:D]
ja vi er en egen rase vi hihihi

ORIGINAL: Isiste

Hehe, du er ikke den eneste som er hot for tiden...[:D]
Jeg ligger oppå dyna med vinduet oppe...

er vel noe som følger med på slutten:), klarer ikke å huske om jeg var sånn sist,men så har vi jo deen supre åverlevelses-teknikken når det kommer til fødsler..man GLEMMER det som ikke var så behagelig heheh

Back
Topp