I`m back!

Velkommen tilbake...[:)]
 
Velkommen igjen bleiesmurfen [:)]
 
Jeg husker faktisk jeg så litt til bleiesmurfen når jeg kom inn hit, men kjenner ikke så mye til deg da.
uansett, håper oppholdet ditt blir kort her inne men det er godt vi har BV da :)
 
God helg :)
 
ORIGINAL: GledeSprederen

ORIGINAL: bleiesmurfen

ORIGINAL: GledeSprederen

hehe jeg er nok ikke den som har forandret mest nick nei... hehe

jeg har bare hett babylahermine jeg.. men har mistet to ganger... en før jeg blei sammen med mannen min og en gang med han...


nei, det var ikke deg jeg mente altså [;)]
det var ei som hadde et guttenavn som nick en periode i allefall. hun mistet mange ganger. 5-6 tror jeg. vet ikke om hun ga opp eller fikk det til til slutt. hun slettet seg stadig, og kom tilbake med nye nick. forvirrende [8D][:D]
håper det var hun som fikk det til! [:)]


hehe ok.. da var det ikke meg nei.. så mange ganger har jeg ikke mistet.. men velkomen tilbake snuppa..

 
kom på hva hun het i dusjen på morgenen i dag [8D]
Julian var nicket hennes [:D]
 
ORIGINAL: bleiesmurfen

ORIGINAL: GledeSprederen

ORIGINAL: bleiesmurfen

ORIGINAL: GledeSprederen

hehe jeg er nok ikke den som har forandret mest nick nei... hehe

jeg har bare hett babylahermine jeg.. men har mistet to ganger... en før jeg blei sammen med mannen min og en gang med han...


nei, det var ikke deg jeg mente altså [;)]
det var ei som hadde et guttenavn som nick en periode i allefall. hun mistet mange ganger. 5-6 tror jeg. vet ikke om hun ga opp eller fikk det til til slutt. hun slettet seg stadig, og kom tilbake med nye nick. forvirrende [8D][:D]
håper det var hun som fikk det til! [:)]


hehe ok.. da var det ikke meg nei.. så mange ganger har jeg ikke mistet.. men velkomen tilbake snuppa..


kom på hva hun het i dusjen på morgenen i dag [8D]
Julian var nicket hennes [:D]

 
 
hehe er de mest utroligste plasser mann husker folk på ja. hehe men skal ærlig inrøme henne har jeg ikke sett her.
 
ORIGINAL: Ivara

Velkommen tilbake bleiesmurfen [:)]
Husker deg så vidt fra min tid på FS. Nå har jeg flyttet inn her og på assistert befuktning. Henger mest på AB da.

Leit at du ikke har følt deg velkommen på andre forum, det er så unødvendig at det blir sånn. Men her er vi heldigvis flinke til å svare og ta vare på hverandre. (Takk for dette underforumet forresten)

Ser du skal få hjelp på Rikshospitalet. Vi hører også til der og er velidg fornøyde. Utrolig profesjonelt samtidig som de har klart å beholde det medmenneskelige aspektet. Håper de kan hjelpe dere sånn at du klarer å holde på spiren neste gang.

 
Takk [:)]
 
Godt å høre at dere er fornøyde med oppfølging på riksen!
 
fikk forresten omsider svar på det andre forumet også, og jammen er det noen hyggelige jenter der også [;)] og mange har opplevd det samme som meg. det er godt å kunne utveksle erfaringer [:)] 
og mye oppmuntrende lesning i tråden om alle de som har fått det til - mot alle odds! det gir meg håp om at vi også skal klare det [:)]
men BV har liksom vært "hjemmet" mitt siden jan 06 [8D] så jeg klarer ikke å flytte herfra [;)]
 
 
 
Hei Destiny!!! [:D]
så koselig å se deg! [:)] 
 
så utrolig skjønn jenta di er!!!
 
Back
Topp