I`m back!

bleiesmurfen

Elsker forumet
Hei alle sammen! [:D]
 
Det er nok ikke så mange her som kjenner meg igjen, men jeg har vært mer eller mindre fast innventar her siden jan -06 [8D] og var med på å opprette "har prøvd lenge" forumet [:)]
De fleste som hang her på den tiden har heldigvis kommet videre pga god hjelp til å få ønsket sitt oppfylt! men jeg ser at det fortsatt er noen av dere igjen [:(]
 
jeg har vel aldri funnet helt min plass på bv med mine problemer, siden jeg blir gravid, men mister... men alikevel er det her inne jeg føler meg hjemme. pga samholdet her inne [:)]
 
jeg registrerte meg på snart gravid forumet (som har eget forum for oss med habituell abort) men fikk ikke engang respons på mitt "jeg er ny" innlegg [:(] (mens andre nye får [8|]) så jeg følte meg ikke særlig velkommen der for å si det sånn [&o]
det er synd fordi det føltes så godt å finne andre med samme problemstilling som meg. og nå som vi ønsker å prøve igjen er det veldig mye støtte å finne hos folk som går gjennom det samme og forstår...
 
vel, jeg kommer nok uansett til å henge litt her inne tenker jeg [;)]
 
Hei og velkommen tilbake!! Så kjipt at du ikke fikk noe svar på det andre forumet, ikke noe særlig og ikke føle seg velkommen. Det må være utrolig tungt å bli gravid men ikke få bært det fram... aner ikke hvordan du har det for jeg har aldri vært gravid, men føler likevel med deg. Denne gangen skal det klaffe for dere og spiren være der inne i 9 måneder!![:)] Er det ingenting de kan gjøre for å 'holde' spiren der inne?
 
Jeg husker deg veldig godt bleiesmurfen [;)] Syns det er så trist alt det du/dere må gå igjennom [:(] , og selv om det er hyggelig å se deg her inne så skulle jeg ønske du var inne på terminforum istedet. Du skjønner hva jeg mener, syns ingen skal trenge å "henge" her inne [:@]
 
Men moro å se deg igjen! [:D] Og du, ingen plass er som BV.. det er har jeg erfart etter å ha prøvd meg andre plasser.
 
hei, ja på prøvd lenge er et fint sted, der får man ihvertfall svar når man skriver.
og jeg krysser fingrene mine for at dere får en liten en snart, det fortjener dere så mye.
krysser fingrene for at det skjer snart og blir der 9mnd
 
Så koselig å sjå deg igjen bleiesmurfen [:)] Forferdelig dumt at du ikkje kan bli tatt i mot på noken måte når du er ny på forumet og har en trist historie bak deg..[&o] Du søker jo liksom litt "forståelse" og trøst i dei som har opplevd det samme som deg kanskje..[&o]

Men her er du alltid velkommen![:D] Hatt min plass her eg og, "fra den ene til den andre"[8D] Først FS, så HPL og så endte eg opp i AB, der miraklet blei til, gjennom prøverør sjølsagt[:)] Håper at du snart kan få litt svar framover, kva som skjer og om det er noko du kan gjer eller få for å forebygga fleire abortar.. Er forferdelig dumt at det skal være sånt..[:(] Men har du søkt i andre land på "diagnosen/syndromet" hab.abort? Om det finnes form for hjelp der? Som funker? Vel, da har du sikkert, kan eg nesten tenka meg, i og med at da har hendt så mange gangar..[&:]

Jaja, i allle fall kjekt å sjå deg!! Håpar snart miraklet finn vegen igjen, og då blir verande der for godt, eller i da minsta 9 mnd[;)][8D]
 
takk jenter [:)]
 
vi er under utredning og får hjelp med det de kan gi uten noen klar diagnose (og som er vanlig å gi til de med habituell abort)
progesterontilskudd som hormonstøtte, og albyl-e som er blodfortynnende og skal hindre evt. blodpropper i morkaka.
 
har jo tatt en drøss med blodprøver og utallige sjekker av livmor med ul. de finner ingen grunn til at det går galt. bare uflaks, sier de [8|] 
 
er henvist til riksen for oppfølging der, men i går fikk jeg et brev derfra om at vi er henvist for assistert befruktning [&:] men legen som henviste sa jo at det ikke var noe poeng med assistert befruktning siden vi BLIR gravide selv. det er jo ikke noe garanti for at det går bedre med assistanse [8D]
 
men jeg fikk en resept på pergo med den henvisningen fordi jeg skulle sjekke hvilken kapasitet eggstokkene mine har. er litt fristet til å ta pergoen uansett, selv om brevet fra riksen sikkert er en misforståelse [8D] 
jeg har jo el, så det er jo heller ikke problemet... men jeg leste på det andre forumet at noen med habituell abort hadde fått det, selv med el, og noen hadde lykkes med å få baby [8D]
vel, det trenger ikke å være pga pergoen, men som sagt, det frister [:D] hmmmmmmmmm [8|]
 
ORIGINAL: Nordlandsjenta

Ville nå bare si hei og velkommen hit [:)] Håper virkelig alt fikser seg for dere..

 
vill bare signere denne jeg... og tror jeg tittet inn på forumet rett før du tok pause da het jeg i hvertfal babylahermine
 
Velkommen tilbake[:D]
Veldig trist å høre om det du sliter med[:(] Håper du snart blir gravid igjen, og at spira blir der i 9 mnd!
På barnimagen.com er det et forum som heter habituell abort, kanskje du får mer respons der?[8|]
 
Velkommen hit[:)]
 
Håper dere snart får den hjelpen som trengs for at dere skal få en liten baby.
 
hei på deg bleiesmurfen,
 tigergutt4 her    ( ikke sikkert du husker meg)
 
jeg husker deg veldig godt, har pratet en del med deg. syns hele din situasjon er uffatelig trist, og ønsker deg alltid velkommen tilbake som prøver, du er sterk du som ikke gir opp, og det hjelper. Det var jo en i samme situasjon som deg, husker dessverre ikke nicket, hun mistet 5 ganger , men da hun ble gravid for 6 gang, gikk det greit, hun hadde noen flammer i aventaren sin.
 
 
tusen takk for dette forummet!!!!
 
Hei tigergirl/tigergutt [:D]
 
husker da deg [;)] 
hmmm.... nå ble jeg nysgjerrig på hvem hun andre var! [8D]
hang hun her samtidig med meg? [8|]
husker jo ei som hadde mistet mange, men hun forandret nicket sitt hele tiden [&:]
 
hehe jeg er nok ikke den som har forandret mest nick nei... hehe
 
jeg har bare hett babylahermine jeg.. men har mistet to ganger... en før jeg blei sammen med mannen min og en gang med han...
 
Hei hei [:)]
 
Mener å huske deg fra tiligere men er litt usikker.
 
Men jeg het i alle fall Marre tiligere
 
Hallo kjære deg!
 
Jeg er nok ikke av dem som har hengt her så lenge (siden juli 08 - starta prøvinga juli 07), så våre veier har sikkert ikke krysset.
 
Utrolig kjipt at du føler du ikke får respons på andre forum, men godt å se at du blir tatt vare på her inne!
 
Klem
 
ORIGINAL: MammaBabysyk

Kjekt å se deg igjen [:)] Ikke akkurat her da. Men håper du blir gravid igjen, får god hjelp og oppfølgning, slik at spiren kan klore seg veldig godt fast og bli der i 9 mnd. Det fortjener du [:)]

Ikke sikkert du husker meg da... Har endret litt på nicket mitt...

 
den nydelige jenta di kjenner jeg da igjen [:D] (og dermed deg også [;)])
 
får heldigvis hjelp nå ja! har akkurat snakket med riksen og skal i gang med pergo neste syklus! (CC-test) de ville sjekke eggstokk kapasiteten min, for de mener det kan ha sammenheng med abortene [:)] ENDELIG noen som tenker og mener noe om det! til nå har det vært *mumlemumleuflaks* [>:]
 
endelig skjer det noe her! jippi, jeg er så glad! [:D]
 
ORIGINAL: GledeSprederen

hehe jeg er nok ikke den som har forandret mest nick nei... hehe

jeg har bare hett babylahermine jeg.. men har mistet to ganger... en før jeg blei sammen med mannen min og en gang med han...

 
nei, det var ikke deg jeg mente altså [;)]
det var ei som hadde et guttenavn som nick en periode i allefall. hun mistet mange ganger. 5-6 tror jeg. vet ikke om hun ga opp eller fikk det til til slutt. hun slettet seg stadig, og kom tilbake med nye nick. forvirrende [8D][:D]
håper det var hun som fikk det til! [:)]
 
Velkommen tilbake og håper du vil føle deg mer velkommen her[:)][:)][:)][:)] Jeg har egentlig flyttet over til asistert befruktning da, men henger litt her og[:)] Så fantastisk at riksen vil prøve pergo og kanskje ser en samenheng og en løsning på dette. Dere fortjener så at dette klaffer nå[:)][:)][:)][:)]
 
ORIGINAL: RANDÅLF

Velkommen tilbake og håper du vil føle deg mer velkommen her[:)][:)][:)][:)] Jeg har egentlig flyttet over til asistert befruktning da, men henger litt her og[:)] Så fantastisk at riksen vil prøve pergo og kanskje ser en samenheng og en løsning på dette. Dere fortjener så at dette klaffer nå[:)][:)][:)][:)]

 
Takk!
 
ser ut for at jeg kan flytte inn på assistert befruktning jeg også nå da [:D]
 
ORIGINAL: bleiesmurfen

ORIGINAL: GledeSprederen

hehe jeg er nok ikke den som har forandret mest nick nei... hehe

jeg har bare hett babylahermine jeg.. men har mistet to ganger... en før jeg blei sammen med mannen min og en gang med han...


nei, det var ikke deg jeg mente altså [;)]
det var ei som hadde et guttenavn som nick en periode i allefall. hun mistet mange ganger. 5-6 tror jeg. vet ikke om hun ga opp eller fikk det til til slutt. hun slettet seg stadig, og kom tilbake med nye nick. forvirrende [8D][:D]
håper det var hun som fikk det til! [:)]

 
hehe ok.. da var det ikke meg nei.. så mange ganger har jeg ikke mistet.. men velkomen tilbake snuppa..
 
Back
Topp