I`m back

*sandrasinmamma*

Elsker forumet
Nå er vi endelig kommet oss i hus.Ble mye med flytting,utvask og bryllup,alt på 1 uke men nå er vi kommet noe lunde i orden.Litt små rot enda her da men det er ting en kan ta litt etter litt.
Får vel lese litt her inne så jeg får med med det nye som har skjedd i det siste[:D]

Hei hei, så koselig å ha deg tilbake igjen [:)]

Tenker det var litt a en sjau... koselig å se deg igjen!!!

ORIGINAL: Elewyn

Hei hei, så koselig å ha deg tilbake igjen [:)]

Så flott at dere har kom dere i hus!![:)][:)] Det blir nok godt!
Smårotet tar man litt etter litt ja..[8D][;)]

Har vert noen hektiske dager her ja,men gidder ikke å stresse med det lille som er igjenn.
Skal ta å fikse resten her når Kai får fri fra jobb.[:)]

Skjønner godt at det har vært hektisk ja! Godt det verste er over.

Vi flyttet hit for over to år siden, og fortsatt har vi massevis av ting på "feil" plass...[&o]

ORIGINAL: Glad70

Skjønner godt at det har vært hektisk ja! Godt det verste er over.

Vi flyttet hit for over to år siden, og fortsatt har vi massevis av ting på "feil" plass...[&o]
Hehehe ja er det ikke typisk[;)]

Vi flyttet hit for over to år siden, og fortsatt har vi massevis av ting på "feil" plass...

host host host... flytta hit for 3 år siden.. og vi har et stort rom i kjelleren som står fult a diverse-alt-mulig fra klær til pyntegjenstander og gud vet hva..[&o]
har flere ganger hatt planer om å ta "ei kasse daglig".. men sukk.. d står jo godt der nede (løper nesten å gjemmer meg nå[&:])

ORIGINAL: pupple

Vi flyttet hit for over to år siden, og fortsatt har vi massevis av ting på "feil" plass...

host host host... flytta hit for 3 år siden.. og vi har et stort rom i kjelleren som står fult a diverse-alt-mulig fra klær til pyntegjenstander og gud vet hva..[&o]
har flere ganger hatt planer om å ta "ei kasse daglig".. men sukk.. d står jo godt der nede (løper nesten å gjemmer meg nå[&:])
Hehehehe.Ja men det blir fort slik.Der vi lyttet i fra hadde vi masse dritt stående på lofte som bare skulle kastes.Stått der i 2 år.Men ble nå kvitt det nå da[:)]

ORIGINAL: sandramamma

ORIGINAL: pupple

Hehehehe.Ja men det blir fort slik.Der vi lyttet i fra hadde vi masse dritt stående på lofte som bare skulle kastes.Stått der i 2 år.Men ble nå kvitt det nå da[:)]

Det er det vi bruker kjellerstuen til... Det er en ganske stor kjellerstue, med vindu og egen inngang, så den kunne absolutt blitt utnyttet bedre, men der står altså all dritten vi hadde på loftet der vi bodde før. Pluss en hel haug annet ubrukelig. Bare at sambo er ikke enig i at mesteparten bør kastes. Han er en samler (og mesteparten fra det gamle loftet er hans).

Bare at sambo er ikke enig i at mesteparten bør kastes. Han er en samler (og mesteparten fra det gamle loftet er hans).

er omvendt her....[&:]
kan godt kaste mye a det.. får kastekick i perioder.. men kjelleren vår får jeg aldri begynt på[:@]

Ute av syn, ute av sinn sier bare jeg[:D]

Back
Topp