I mårrest

*Maik1*

Forumet er livet
leverte jeg Emma i bhg som vanlig.

Forklarte at Emma hadde øyekatarr og her var medisinen. Sa også at den er ikke gammel, har lagt uåpnet i kjøleskapet lenge.

etter 2,5 time ringer dem til meg.

Hei du vi har vært plaget mye med øyekatarr her på avd og har pratet med lege ang dette. Han (legen) har kommet frem til at for å bli kvitt problemet så måtte alle som hadde symtomet være hjemme i et par dager etter at behandligen hadde startet.

Dette viste jo ikke jeg siden jeg sendte hun rett i bhg[8D] trodde jo at det gikk fint siden hun hadde medisin. men nei![:'(]

Så sa hun også at medisien til Emma var gammel........da ble jeg litt sån sur og sa litt før surt til henne at det er den IKKE!!!!

Og at jeg kommer når jeg får tid å hente henne....Måtte drikke opp kaffen og roe meg ned(røyke meg opp) til jeg kunne hente henne.

Så ti min etter var jeg å hente ei blid og fornøyd Emma.

Dro innom jobben og kjøpte oss en dvd og kosa oss hjemme[:D]

jeg tenkte vi skulle bake pepperkaker, pynte de, og ta fiiiiine julebilder til julehilsner :)
Gleder meg.
Og så skal jeg jobbe kl 4 da.

Det heter at de kan dra i bhg når de HAR BEGYNT med dråper/salve.... Jeg tolker det sånn at de måtte ha fått en runde eller tre før de får komme dit[:)]

Men skitt au, nå får dere ett par kosedager! [:D]

Ja vi skal kose oss gløgg ihjel[:D]

Dvs....emma styrer i stua mens mamma rydder hus og vasker klær[:)]

ORIGINAL: *Maik1*

Ja vi skal kose oss gløgg ihjel[:D]

Dvs....emma styrer i stua mens mamma rydder hus og vasker klær[:)]

hihi blir fort sånn.. deilig å ha de hjemme litt innimellom..

håper det ikke plager henne for mye da[:)] og at det går fort over

ble egentlig mest overraske over at du røyker?!

ORIGINAL: TauZa

ble egentlig mest overraske over at du røyker?!

Ja huff[&o]

Det er forskjellige meninger i forhold til når de kan gå i bhg med øyebetennesle har jeg skjønt, ut fra møte med ulike leger og ikke minst barnehageansatte.. Erfaringsmessig hjelper det ikke at de bare er begynt med medisinen, for så lenge avdelingen til snuppeliten førte den politikken ble avdelingen aaaldri kvitt problemet. Men når de innførte at man skulle ha behandlet de i et par dager før de kom i bhg, så de ikke hadde øynene fulle av puss etter sovetiden lengre, så virket dette som et trylleslag - det var slutt på den onde sirkelen liksom [:D]

Bare vær glad for at de tør å være direkte på dette, så slipper snuppa di å få betennelsen igjen om to uker fordi hun blir smitta på ny... [;)] [:D]

Back
Topp