Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
er alle november fødenede kommet i mål med alt dere skal gjøre før barnet kommer?
jeg er ikke ferdig enda...
har for det meste små ting igjen...
men ting tar tid for tiden har jeg funnet ut...
du Lena jeg har tenkt mye på deg siden jeg leste om mld på tlf til gubben din.Går det bra med deg? Har opplevd noe av det samme og hjelper så gjerne hvis du trenger en å få ut frustrasjonen til.kos og klem til deg
jeg er nesten ferdi . må vel ordne sengen til junior snart så den står klar til han kommer ut og hjem. fy flate hvor jeg gleder meg, det er helt sinnsykt
senga har vi blitt enig om å sette opp mens jeg er på sykehus slik at far og søster har noe å rutte med når jeg ikke er hjemme....
oxo pga at hvis det skulle skje noe å ikke få med barnet hjem den første tiden...da er det tøft å sitte/ligge å se på en seng sm ikke er i bruk...
har vært igjennom dette med min bror.og det var sårt...men skal gjøre ferdig det meste av det som ikke er gjort... denne uken vet jeg...
for nå raser tiden fra oss og det r ikke lenge igjen..takk og lov for det...for nå har vi ventet lenge....
huff jeg stresser nå, er ikke ferdig med soverommet enda..
har nettopp malt det og nå må vi bare rydde, sette opp komoder, senger osv..
huff er redd jeg ikke skal bli ferdig i tide[8|]